За січень–липень 2009 року на споживчому ринку Миколаївщини ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 8,9%. Найістотніше подорожчали цукор, джем, мед, шоколад та кондитерські вироби – на 26,4%, фрукти – на 24,5%, овочі – на 12,3%, риба та продукти з неї – на 11,3%, м’ясо та м’ясопродукти – на 8,3%, хліб і хлібопродукти – на 7%.
Безалкогольні напої зросли в ціні на 9,7%, алкогольні та тютюнові вироби – на 37,1%.
На непродовольчому споживчому ринку Миколаївської області з початку року послуги з водовідведення подорожчали на 42,5%, з водопостачання – на 36,2%, квартирна плата – на 18%, гаряча вода та опалення – на 3,7%, утримання та ремонт житла – на 2,8%, тверде паливо стало коштувати більше на 2,2%. Водночас, газ став на 6,9% дешевшим, внаслідок зниження в ціні скрапленого газу на 19,5%. Загалом оплата за житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива зросла на 5,1%.
Предмети домашнього вжитку, побутова техніка зросли в ціні на 12,9%, головним чином, внаслідок подорожчання товарів та послуг для щоденної підтримки будинку (мила господарського та синтетичних мийних засобів) на 39,5%.
У сфері охорони здоров’я зростання цін на 16,1% спричинено подорожчанням послуг лікарень (санаторно-курортних установ) – на 28,8%, стоматологічних – на 9,6%, парамедичних (діагностичних) – на 7,2%, медичних (консультативних) – на 3,1% та фармацевтичної продукції – на 24,2%.
Подорожчання в транспортній сфері на 16% зумовлене, переважно, зростанням вартості бензину – на 38,7%, запчастин й аксесуарів – на 19,7%, послуг з обслуговування та ремонту власних транспортних засобів – на 17,4%, транспортних послуг – на 10,7%, зокрема проїзду в пасажирському залізничному транспорті – на 13%, автодорожньому – на 10,1%.
Подорожчання ювелірних виробів із золота, годинників – на 23,4%, засобів для особистого догляду (туалетного паперу, мила, зубної пасти, парфумерних товарів) – на 17,5% стало основним чинником зростання в ціні різних товарів та послуг загалом на 12,5%.
Послуги ресторанного і готельного бізнесу зросли в ціні на 8,4%, відпочинку і культури – на 5,8%.