ЗВІТ
про відстеження результативності регуляторного акта
1. Вид та назва регуляторного акта
Рішення виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 10.08.2011 № 233 «Про затвердження норм утворення (вивезення) твердих побутових відходів для об’єктів невиробничої сфери міста Южноукраїнська»
2. Назва виконавців заходів з відстеження
Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради Южноукраїнської міської ради.
3. Цілі прийняття акта
4. Строк виконання заходів з відстеження: за період з 01.11.2017 року по 01.11.2018 року :
5. Тип відстеження: періодичне
6. Методи одержання результатів відстеження
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність акту, а також засоби одержання даних
Для проведення періодичного відстеження результативності акту використано наступні дані:
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Прийняті норми утворення ТПВ сприяють створенню прозорого механізму розрахунку послуг для суб’єктів та отриманню чітких показників виробництва для управління процесом вивозу та утилізації ТПВ. В період з 01.11.2017 року по 01.11.2018 року обсяг наданих послуг із вивезення побутових відходів склав 16908,46 м3. Проаналізувавши фактично надані послуги за вищевказаний період, найбільш вагомим джерелом утворення побутових відходів є об’єкти благоустрою. За період відстеження не зафіксовано жодного звернення чи скарги з приводу несвоєчасного вивезення ТПВ.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Найбільш вагомим джерелом утворення побутових відходів невиробничої сфери міста Южноукраїнська є об’єкти благоустрою, масова частка яких є найбільшою і складає 44%. Відсутність скарг та звернень від споживачів говорить про якісне та вчасне надання послуги з вивезення побутових відходів. Відповідно до ст. Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Регуляторним актом були досягнуті визначені цілі, реалізація положення є ефективним, таким чином дане рішення, не потребує змін чи доповнень.
Керуючий справами І. В. Головченко
«____» _________________2018
Валюшок С.Г. 2-10-57
Пачкова Н.І. 5-56-37