Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Оформлення договорів особистого строкового сервітуту (первинний, поновлення, внесення змін, припинення)

16.10.2024

Для отримання послуги необхідно подати в Центр надання адміністративних послуг міста Южноукраїнська

заяву на ім’я міського голови та документи

Центр надання адміністративних послуг міста Южноукраїнська

вул. Європейська, 35 В

Адміністратори Центру: (05136) 5 79 70

державний реєстратор (05136) 5 86 58

Режим роботи Центру:

Понеділок - середа, п'ятниця: з 8-00 до 17-00

четвер: з 8-00 до 20-00

субота: з 08.00 до 16.00 - виключно консультації

неділя - вихідний 


Адміністративні послуги


Бланки заяви у разі:

  • укладення договору особистого строкового сервітуту;

Документи, що додаються до заяви:

а) для укладення договору особистого строкового сервітуту:

- технічна документація із землеустрою;

- паспорт привязки тимчасової споруди;

- кадастровий план земельної ділянки;

- витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки на поточний рік;

- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (копію та оригінал);

б) для поновлення договору особистого строкового сервітуту:

- копія договору особистого строкового сервітуту;

- паспорт привязки тимчасової споруди;

- підтверджуючі документи плати за землю за період дії попереднього договору;

- витяг з технічної документації про  нормативно грошову оцінку земельної ділянки (на поточний рік);

- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

в) внесення змін до договору особистого строкового сервітуту:

- копія договору особистого строкового сервітуту;

- витяг з Державного реєстру речових прав про реєстрацію іншого речового права;

- документи, що підтверджують необхідність внесення змін до договору;

г) припинення договору особистого строкового сервітуту:

-копія договору особистого  строкового сервітуту;

- копія документу, що є підставою для припинення договору оренди (рішення суду, ліквідація юридичної особи, договір купівлі - продажу);

- підтверджуючі документи плати за землю за період дії договору.

Додаткові документи:

- копії установчих документів юридичної особи;

- виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (отримана на дату подання заяви);

- копія наказу про призначення керівника.

- копія паспорту (1,2 стор., реєстрація);

- копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.

Відділ екології, охорони навколишнього середовища та земельних відносин Южноукраїнської міської ради (05136) 5-51-90

бул. Квітковий, 9

Понеділок -четвер: з 8-00 до 17-15

П'ятниця: з 8-00 до 16-00

Обід: з 12-00 до 13-00

Субота, неділя – вихідний