Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Реєстраційна служба

01.10.2017

Реєстраційна служба Южноукраїнського міського управління юстиції

Завдання і функції реєстраційної служби:

1.1.Забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів.

1.2.Реєстраційна служба управління юстиції відповідно до покладених на неї завдань:

1.2.1. Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд відповідній реєстраційній службі головного управління юстиції;

1.2.2. Проводить державну реєстрацію актів цивільного стану та видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, розглядає матеріали про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлює та анулює їх; визнає шлюб недійсним;

1.2.3. Забезпечує внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого в установленому порядку;

1.2.4. Забезпечує надання інформації про анулювання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану для її оприлюднення на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру в разі неповернення анульованого свідоцтва;

1.2.5. Забезпечує подання до реєстраційної служби головного управління юстиції матеріалів для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану;

1.2.6.Повторно видає свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому законодавством;

1.2.7. Забезпечує подання відповідним відділам ведення Державного реєстру виборців відомостей про померлих виборців;

1.2.8. Подає до реєстраційної служби головного управління юстиції в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану та звіти про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, іншу документацію, яка використовується у діяльності структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;

1.2.9.Забезпечує належну взаємодію з іншими органами державної реєстрації актів цивільного стану та місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями з питань державної реєстрації актів цивільного стану громадян;

1.2.10. Забезпечує належний облік бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та сприяє створенню умов для їх зберігання, а також книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, яка використовується у діяльності реєстраційної служби управління юстиції та інших органів чи осіб, що забезпечують реалізацію її повноважень;

1.2.11.Організовує надання платних послуг працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану фізичним особам;

1.2.12. Забезпечує ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян відповідно до законодавства;

1.2.13.Організовує роботу щодо прийому від виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад звітів за встановленими формами;

1.2.14.Організовує забезпечення виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану, бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, актових записів цивільного стану, а також іншою документацією;

1.2.15. Перевіряє дотримання вимог законодавства посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та надає їм методичну допомогу;

1.2.16. Забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану;

1.2.17. Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

1.2.18.Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

1.2.19. Надає інформацію про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження відповідно до закону;

1.2.20. Забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;

1.2.21.Приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

1.2.22. Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

1.2.23.Вносить пропозиції реєстраційній службі головного управління юстиції щодо удосконалення роботи органів державної реєстрації прав;

1.2.24.Надає реєстраційній службі головного управління юстиції пропозиції щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому;

1.2.25.Забезпечує взаємодію з державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, у межах компетенції проводить відповідні семінари та заходи інформаційного характеру;

1.2.26.Здійснює інформаційне забезпечення діяльності державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

1.2.27.Готує правові висновки та накази управління юстиції щодо здійснення у встановленому порядку згідно із законодавством легалізації місцевих громадських організацій, місцевих осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій (крім місцевих громадських організацій та місцевих осередків всеукраїнських і міжнародних громадських організацій, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад), місцевих та первинних професійних спілок та їх об’єднань, реєстрації структурних утворень політичних партій, державної реєстрації місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об’єднуються, місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, організацій роботодавців та їх об’єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім міст Києва та Севастополя); взяття до уваги повідомлення організацій місцевих, обласних, регіональних, республіканських, всеукраїнських професійних спілок; веде відповідні реєстри та книги обліку, виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, а також готує звітність щодо зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань та їх статутів, яка подається до реєстраційної служби відповідного головного управління юстиції;

1.2.28.Забезпечує здійснення контролю додержання місцевими громадськими організаціями (крім тих, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад) положень своїх статутів, місцевими осередками зареєстрованих всеукраїнських, міжнародних громадських організацій (крім тих, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад) положень статутів всеукраїнських та міжнародних громадських організацій, додержання структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, вимог Конституції та законів України, забезпечує здійснення відповідно до компетенції контролю за діяльністю місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій; виконання виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного/республіканського значення) рад делегованих повноважень у сфері легалізації об’єднань громадян, надання їм методичної допомоги.

1.2.29. Приймає участь у забезпеченні реалізації державної правової політики.