
Увага! Посилено заходи щодо запобігання здійснення правопорушень під час періоду заготівлі дерев хвойних порід в передноворічний період
На виконання вимог законів України «Про рослинний світ», «Про охорону навколишньог...
Res -->
З метою ліквідації та запобігання виникненню несанкціонованої (стихійної) торгівлі в місті Южноукраїнську, 16.09.2023 за участю представників управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради та відділення поліції №3 Вознесенського районного управління поліції відбувся рейд.
У рамках рейду охоплено проспект Незалежності та двори, де систематично здійснюється торгівля з автомобілей.
З особами, які реалізовували товари у невстановлених місцях без відповідних дозвільних документів проведено профілактичні бесіди та запропоновано перейти здійснювати торгівлю на території ринків.
Боротьба з осередками стихійної торгівлі є важливою, адже їх діяльність не тільки погіршує санітарний стан громади, але й ставить під загрозу здоров’я громадян.
Закликаємо мешканців громади не купувати на стихійних ринках – це стимулює осередків стихійної торгівлі повертатися на вуллиці та двори.
На виконання вимог законів України «Про рослинний світ», «Про охорону навколишньог...
Відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18.11.2023 «Про застосув...
У зв’язку з складними погодними умовами деякі хлібовиробники з інших регіонів (м. Київ, м. Оде...
Український союз промисловців і підприємців (УСПП) в часи війни особливу увагу приділяє пошуку нових...
Комісією з ліквідації та запобігання виникненню несанкціонованої (стихійної) торгівлі в місті Южноук...
Комісією з ліквідації та запобігання виникненню несанкціонованої (стихійної) торгівлі в місті Южноук...
Фінансова підтримка суб єктів малого та середнього підприємництва в Миколаївській...
30.08.2023 у великій залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засід...
З метою створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в громаді, інформаційно-консуль...
На офіційному сайті Южноукраїнської міської ради у розділі «ПІДПРИЄМЦЯМ» за адресою: www...