Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
AA

Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

30.08.2018 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступника голови комісії, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ганни Мустяци за участю членів комісії  відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

На засіданні заслухали звіти: директора департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради Ельвіри Гехад щодо стану виплати заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях  міста Южноукраїнська та начальника Южноукраїнського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області Світлани Діденко про стан погашення заборгованості підприємствами-боржниками щодо відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, вжиті заходи щодо погашення боргу з відшкодування фактичних витрат на  виплату та доставку пільгових пенсій.

За результатами засідання тимчасової комісії прийняті відповідні рішення.

 

 

 

Читайте також

Комісія з розгляду питань щодо надання одноразової матеріальної допомоги на лікування ветеранам війни та військовослужбовцям

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

У зв’язку з воєнними діями на території України, військовослужбовці, які отримали поранення, п...

Роботодавці можуть отримати компенсацію за облаштування робочих місць для працівників-ветеранів з інвалідністю, які повертаються до роботи

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Відтепер роботодавці можуть отримати компенсацію за облаштування робочих місць для своїх працівників...