
Конкурс за програмою Women TechEU для стартапів, засновницями або співзасновницями яких є жінки
Європейський Союз оголошує конкурс за програмою Women TechEU для стартапів, засновницями а...
Res --> 1
05 березня 2024 року та 06 березня 2024 року відбулись засідання комісії з розгляду проектів планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності, внесення до них зауважень і пропозицій, здійснення контролю за їх виконанням.
В ході засідання розглянуто фінансові плани та плани фонду оплати праці комунальних підприємств на 2024 рік , також оцінено результати фінансово-господарської діяльності підприємств за 2023 рік, а саме:
НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» - «Добре»;
КП «Бюро технічної інвентаризації міста Южноукраїнська» - «Добре»;
КП «Служба комунального господарства» «Добре»;
ККТП «Кобзар» - «Добре»;
КП «Критий ринок м. Южноукраїнська» - «Незадовільно»;
КП «Житлово-експлуатаційне об’єднання» - «Незадовільно»;
КНП «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» - «Незадовільно»;
КП «Теплопостачання та водо - каналізаційне господарство» - «Незадовільно»;
КП «ГРААЛЬ» ЮМР - «Незадовільно».
Європейський Союз оголошує конкурс за програмою Women TechEU для стартапів, засновницями а...
05.03.2025 відбудеться Третій Люксембурзько-Український бізнес-форум «Ukraine Resilience&...
З метою спільної реалізації проєкту «Центр бізнес-консультування для жінок Миколаївщини»...
Для кого? Для жінок Миколаївщини, які вже мають власний бізнес або планують створити Разом ми:...
Мешканці сіл, які постійно працюють та проживають у сільській місцевості мають можливість отримати п...
HEALTH & FUN Акваторія на міському пляжі ...
16 грудня 2024 року відбулась онлайн-зустріч, на якій були присутні перший заступник міського г...
Відповідно до діючого законодавства, органи місцевого самоврядування повинні щороку встановлювати та...
13 грудня в Южноукраїнській міській територіальній громаді відбулася зустріч підприємців із представ...
11 грудня 2024 року управлінням економічного розвитку Південноукраїнської міської ради організо...