Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Проведено робочу нараду з питань соціального захисту населення
AA

Проведено робочу нараду з питань соціального захисту населення

19.11.2019 за ініціативи депутата Южноукраїнської міської ради Світлани Гут в департаменті соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради проведено робочу нараду з директором департаменту Ельвірою Гехад, директором комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Южноукраїнська» Антоніною Мартинко, заступником головного лікаря комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» Іриною Доценко та представником волонтерської організації «Мирне небо» Валентиною Богомазовою.

Під час зустрічі у сприятливій атмосфері обговорено пропозиції депутата по вирішенню нагальних питань соціального захисту вразливих категорій населення:

безкоштовне лікування учасників бойових дій з числа учасників антитерористичної операції;

підтримку членів сімей загиблих (померлих) учасників бойових дій з числа учасників антитерористичної операції;

створення в місті «Алеї слави»;

санаторно-курортне лікування та реабілітація дітей з інвалідністю;

посилення діяльності соціальних служб та інші питання.

Усі озвучені пропозиції прийняті до уваги директором департаменту для подальшого опрацювання та використання в роботі.

Читайте також

Розвиваємо резильєнтність

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Резильєнтність (резилієнс, психологічна пружність, стресостійкість тощо) – це здатність л...

Муніципальна няня

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

П'ять років тому в Україні було запроваджено новий вид соціальної допомоги для підтримки батьків...

Відбулося засідання координаційного комітету з питань безпечної життєдіяльності населення Южноукраїнської міської територіальної громади

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

24.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання коо...