Особливості виплати пенсій у 2025 році
Відповідно до статті 46 Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік" передбач...
Res --> 1
За нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV (далі — Закон № 1058) діти, які навчаються за денною формою навчання, зокрема, у вищих навчальних закладах, мають право на отримання пенсії у зв’язку з втратою годувальника до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років (Стаття 36 Закону № 1058).
Особам, які навчаються за денною формою навчання, у навчальних закладах України, виплата пенсії на наступний навчальний рік продовжується на підставі даних про навчання за денною формою, отриманих Пенсійним фондом України з Єдиної державної електронної бази з питань освіти автоматично, тобто без необхідності надання довідки закладу освіти про продовження навчання.
Особам, які навчаються за денною формою навчання, у навчальних закладах за межами України для подовження виплати пенсії необхідно звернутись із заявою та довідкою про навчання безпосередньо до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду України, або скориставшись електронним сервісом Пенсійного фонду України (електронна адреса –https://portal.pfu.gov.ua).
Пунктом 2.9 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (далі — Порядок № 22-1) передбачено, що документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами українською мовою, засвідченими в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Користувачу, який зареєструвався на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), надається можливість заповнити звернення на поновлення виплати пенсії, підписати його КЕП та надіслати його до підсистеми «Звернення». Для цього призначено опцію в особистому кабінеті користувача: Всі послуги/Заява на подовження виплати пенсії.
Отримати послуги щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (надалі АЦСК). Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з КЕП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua/ca-registry).
Кожний з центрів АЦСК на своєму сайті розміщує інформацію про свою адресу, контактні телефони, порядок надання послуг щодо КЕП. Зауважуємо, що в окремих АЦСК послугу щодо КЕП можна отримати безкоштовно (наприклад в органах Державної фіскальної служби; ПАТ КБ «Приватбанк», за умови що Ви є клієнтом тощо).
Відповідно до статті 46 Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік" передбач...
Відповідно до Закону України від 10.10.2024 № 4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового к...
Згідно із законодавством, вік виходу на пенсію визначає набутий людиною страховий стаж. Це може бути...
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхуван...
Відповідно до пункту 69 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постаново...
Відповідно до пункту “а” статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб,...
Пунктом 4.2 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно...
Людям, які опалюють житлові приміщення виключно твердим паливом (не мають централізованого опалення,...
Від початку дії в Україні експериментального проєкту з оформлення житлової субсидії вже подано більш...
Окремим категоріям громадян пільги на оплату послуг з управління багатоквартирним будинком, комуналь...