
Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 14.03.2025 по 20.03.2025 року
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 45 751,8 тис. грн....
Res --> 1
За відповідний період до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади (далі МТГ) надійшло доходів з урахуванням офіційних трансфертів в сумі 14 137,6 тис. грн., із них:
- податок на доходи фізичних осіб – 10 546,8 тис. грн.;
- податок на землю – 3 121,8 тис. грн;
- інші податки і збори – 469,0 тис. грн.
З бюджету Южноукраїнської МТГ профінансовано видатки в сумі 22 276,3 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 15 168,1 тис. грн., із них:
- виконання заходів за міськими програмами – 3 820,3 тис. грн., із них на:
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 3 287,9 тис. грн., із них:
- 4,6 тис.грн. на утримання КЗ «ЦСПРД» (оплата ЖКП) (обласна субвенція);
- 127,0 тис.грн. на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (обласна субвенція);
- 3 156,3 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти (державна субвенція);
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 45 751,8 тис. грн....
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 52 631,8 тис. грн., із...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 15 344,1 тис. грн....
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 14 338,3 тис. грн.,...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 9 680,0 тис. грн., із них...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 46 089,4 тис. грн.,...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 8 659,3 тис. грн., із н...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 101 705,1 ти...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 5 353,7 тис. грн.,...
За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 19 937,6 тис. грн....