За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 34 845,5 тис. грн., із них:
- податку на доходи фізичних осіб – 26 412,8 тис. грн.;
- податку на майно – 3 711,8 тис. грн.;
- єдиного податку – 487,9 тис. грн.;
- акцизного податку – 1 112,5тис. грн.;
- інші субвенції з місцевого бюджету – 2 809,7 тис. грн.
- інших надходжень податків та зборів – 310,8 тис. грн.;
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 23 557,9 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 4 293,1 тис. грн., в тому числі:
- 92,4 тис. грн. – видатки на виплату заробітної плати, розрахункових та відпускних працівникам бюджетної сфери;
- 996,7 тис. грн. – оплата енергоносіїв бюджетних організацій;
- 1 000,0 тис. грн. – продукти харчування;
- 2 204,0 тис. грн. – на придбання: чорнил, ламп настільних, питної води, комп’ютерної та оргтехніки, водонагрівача для харчоблоку ліцею №5, господарських та канцтоварів, письмового стола, спортивного інвентаря, дитячих унітазів для ЗДО №2 та конвекторів для Костянтинівського ЗДО, підписка періодичних видань; послуги з: медогляду водіїв, техогляду транспортних засобів, шино-монтажу, встановлення програмного забезпечення, охорони приміщень, зв’язку, інтернету, техобслуговування пожежної сигналізації та побутової техніки, страхування приміщень, техобслуговування комп’ютерної та оргтехніки, монтажу контуру заземлення, спостереження за протипожежним станом, авторського супроводу програмного забезпечення; відрядження; судовий збір та грошові кошти, тощо;
- виконання заходів за програмами – 16 602,3 тис. грн., із них на:
- програми соціального направлення – 518,5 тис. грн. (перевезення мобільної бригади; висвітлення інформації щодо запобігання та протидії домашньому насильству; фінансова підтримка громадських організацій; відшкодування на ЖКП окремій категорії громадян; надання одноразової матеріальної допомоги на поховання; забезпечення санаторно-курортного лікування ветеранам війни, праці та осіб з інвалідністю; оплата занять в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями, оплата послуг університет третього віку; компенсація фізичним особам; утримання КЗ «ЦСПРД» (послуги зв’язку, інтернету, продукти харчування, оренда приміщень, оплата енергоносіїв); тощо);
- охорону здоров'я – 7 967,9 тис. грн. (оплата енергоносіїв; дитяче харчування для дітей до 2-х років з малозабезпечених сімей та ВІЛ-інфікованих; відшкодування за медикаменти пацієнтам з деякими видами захворювань, ветеранам війни та на паліативну допомогу);
- розвиток культури, фізкультури та спорту – 247,1 тис. грн. (придбання квітів, кубків, іміджевої продукції, виготовлення бренду міста);
- розвиток освіти – 55,0 тис. грн. (виготовлення макету «Книги пам’яті»);
- щодо організації мобілізаційної роботи – 26,8 тис. грн. (придбання поштових марок та дорожніх знаків для мобільних блок-постів);
- охорону тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин – 292,5 тис. грн. (придбання сухо-жарової шафи, продуктів харчування для тварин, матеріалів для поточного ремонту приміщень пункту тимчасового приміщення тварин);
- розвитку дорожнього руху та його безпеки – 88,4 тис. грн. (придбання дорожніх знаків);
- захист населення – 440,7 тис. грн. (придбання засобів оповіщення та тенту-намету, медикаментів для пунктів незламності, інформаційних стендів, шаф та стелажів, брусу тощо для рятувального посту; послуги з охорони майна);
- профілактику злочинності – 19,9 тис. грн. (придбання аптечок індивідуальних; преміювання громадських формувань; послуги охорони);
- реформування ЖКГ – 1 308,9 тис. грн. (за виконані роботи з капремонту ліфтів; придбання косарки роторної на трактор «Білорус»; утримання об’єктів благоустрою; придбання біотуалетів; цільова фінансова допомога КП «Грааль»);
- наше місто – 6,7 тис. грн. (придбання та наклеювання біг-бордів);
- охорону довкілля - 116,0 тис. грн. (садіння саджанців дерев та кущів на території міста);
- виконання повноважень депутатських та старости – 502,0 тис. грн. (придбання новорічних подарунків, принтеру, веб-камер, спортивної форми та інвентаря, телевізора);
- капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 5 011,9 тис. грн. (за виконані роботи з заміни одиниць та вузлів технологічного устаткування та інженерних мереж на вул. Дружби Народів, 33);
- субвенції з обласного та державного бюджетів – 2 662,5 тис. грн. тис. грн. із них:
- 2 654,5 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти;
- 8,0 тис. грн. на надання щомісячної матеріальної допомоги дітям військовослужбовців загиблих (померлих) від поранень у зоні бойових дій.