Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Головне управління ДПС у Миколаївській  області запрошує платників податків, громадян користуватись електронними сервісами
AA

Головне управління ДПС у Миколаївській  області запрошує платників податків, громадян користуватись електронними сервісами

Головне управління ДПС у Миколаївській області запрошує   

платників податків, громадян користуватись електронними

       сервісами, адже це зручно, швидко, значно економить час а також актуально в  умовах пандемії COVID-19


 

Переваги електронного сервісу «Електронний кабінет»

На сьогодні найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби є Електронний кабінет, який забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України (далі – Кодекс) та нормативно-правовими актами,  що  прийняті на підставі та на виконання Кодексу.

В Електронному кабінеті створено комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю.

На  початок 2021 року кількість користувачі Електронного кабінету, склала більше 2.6 млн. осіб.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:

http://cabinet.tax.gov.ua,

через офіційний вебпортал ДПС

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Е_кабінету та кожним із його сервісів.

В Електронному кабінеті є «Сервіси для фізичних осіб-громадян», які надають можливості:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування, сформованих  податкових  повідомлень  –   рішень   щодо   сум   нарахованих

податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих  податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

подання заяв для реєстрації/внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру та обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО;

сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску скориставшись однієї з платіжних систем (Portmone, EasyPay, City24, ГЕРЦ, LiqPay та iPay)

Також зростає популярність електронного сервісу «InfoTAX»,  який запроваджено з листопада 2020 року ДПС та динамічно розвивається.

Електронний сервіс надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та необхідну інформацію про:

реєстраційні та облікові дані, стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, виникнення податкового боргу, строки подання звітності та сплати податків,

інформацію СЕА ПДВ (суми, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, суми залишку на електронному рахунку Казначейства) та СЕА РПСЕ (суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати акцизні накладні по кожному складу та виду пального в СЕА РПСЕ),

про податкові накладні/розрахунки коригування за поточний та/або попередній місяць,

дані автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків (показники «D» і «P», показники позитивної податкової історії, критерії ризиковості платника податку).

Технічна підтримка «Електронного кабінету платника»:

контакт-центр за телефоном 0-800-501-007 (напрям «0»)

в робочі дні з 8-00 до 20-00

 

Читайте також