Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | До уваги осіб з інвалідністю, які мають вади слуху міста Южноукраїнська!
AA

До уваги осіб з інвалідністю, які мають вади слуху міста Южноукраїнська!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що введена нова послуга для осіб з вадами слуху.

Відтепер всі громадяни, які мають вади слуху можуть скинути СМС-повідомлення з мобільного телефона та спілкуватися у письмовому режимі у разі виникнення надзвичайної ситуації

за номером 063-977-53-95,

а у разі необхідності викликати екстрену (невідкладну) медичну

                                                   за номером 096-522-90-74.

Читайте також

Школа нянь

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

 

Для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, захоплені в полон або заручниками, інтерновані у нейтральних державах

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

1. ВИПЛАТА ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Відповідно до пункту 6 статті 9 Закону України “Про соціа...

До уваги підприємств, установ, організацій Южноукраїнської міської територіальної громади!

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

З метою реалізації комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захво...

Реабілітація дітей з інвалідністю

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Реабілітація дітей з інвалідністю – це відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей...

Гранти від держави на створення або розвиток власного бізнесу учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, а також ї...

Створення Ради ветеранів

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

На території Южноукраїнської міської територіальної громади створено Координаційну раду волонтерів т...