Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | 26 серпня 2011 року відбулася конференція педагогічних працівників
AA

26 серпня 2011 року відбулася конференція педагогічних працівників

 26 серпня 2011 року відбулася конференція педагогічних працівників .  Заслухавши та обговоривши доповідь начальника управління освіти Южноукранської міської ради Сінчука Ю.М. “Підсумки розвитку загальноосвітніх,дошкільних та позашкільних навчальних закладів у м.Южноукраїнську в 2010-2011 навчальному році та завдання на 2011-2012 навчальний рік”, конференція відзначає, що завдяки постійній увазі  міського голови, міської ради, органів самоврядування в місті вжито ряд заходів для забезпечення функціонування галузі освіти, метою яких є створення умов для рівного доступу до якісної освіти.

В ході серпневої педагогічної конференції проаналізовано результати діяльності навчальних закладів за 2010-2011 навчальний рік, зосереджено увагу на продовження реалізації виконання Конституції України, законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” та інших нормативно-правових документів, спрямованих на подальший розвиток освітньої галузі.

Враховуючи зазначене та з метою вирішення проблем, визначених у пріоритетних напрямках розвитку освітянської галузі міста у 2010-2011 навчальному році міська  конференція педагогічних працівників ухвалює, що основними завданнями та пріоритетними напрямами роботи на 2011-2012 навчальний рік є :

забезпечення реалізації міської  Програм розвитку освіти міста, спрямованої на розвиток дошкільної та загальної середньої освіти та зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів;

вжиття заходів щодо створення умов для обов’язкового охоплення дітей п’ятирічного віку дошкільною освітою. Забезпечення проведення роз’яснювальної роботи серед батьків щодо обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого шкільного віку та можливих форм її здобуття;

створення умов для реалізації та поширення моделі інтегрованого та інклюзивного навчання дітей у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах;

створення належних умов для  виховання  та доступу до якісної освіти  дітей-сиріт і дітей-інвалідів, поліпшення їх соціального захисту  та подальшої  соціальної адаптації;

покращення роботи педагогічних колективів щодо  якісної підготовки випускників загальноосвітніх шкіл до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень;

забезпечення повного охоплення дітей  шкільного віку навчанням  та неухильне дотримання  вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного» віку від 12.04.2000 р. № 646;

забезпечення спільно із органами внутрішніх справ, службою у справах дітей, місцевими радами, громадськістю  постійного контролю за дотриманням законодавства, спрямованого на профілактику  правопорушень та бездоглядності  серед учнів, які виховуються в неблагополучних сімях;

вжиття заходів щодо реалізації     профільного навчання, упровадження різних форм допрофільного і профільного навчання, приділивши при цьому особливу увагу підвищенню кваліфікації педагогічних кадрів, підготовці вчителів та вихователів до роботи в умовах профільного навчання, інклюзивної освіти.

забезпечення залучення громадськості, спонсорських та благодійних організацій до вирішення проблем соціального захисту дітей, позбавлених батьківського піклування

сприяння зміцненню та модернізації матеріально-технічної бази навчальних кабінетів, особливо з природничих дисциплін, щодо забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів для здібних та обдарованих дітей технічними засобами навчання, сучасним обладнанням в тому числі за рахунок спонсорської допомоги підприємств, організацій, батьків, громадськості; розширення спектру впливу керівників на фінансовий супровід діяльності закладів освіти;

сприяння подальшому розвитку учнівського врядування, широкого залучення його до вирішення питань організації навчального процесу, розвитку громадської активності, організації здорового способу життя учнівської молоді.

створення здоров’язберігаючого середовища у кожному навчальному закладі, формування навичок здорового способу життя у школярів ; посилення ролі формування духовних та моральних цінностей учнівської молоді ; виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів – Герба, Прапора, Гімну ; формувати вміння осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, обряди, символіку ; системи вчинків, які мотивуються любов’ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності перед своєю нацією ; виховання поваги та любові до державної мови.

створення  умов  для  формування у дітей та учнівської молоді християнських, загальнолюдських моральних цінностей та  запровадження  курсу християнської етики;

посилення контролю за рівнем організації  навчально-виховного процесу  та рівнем  навчальних досягнень учнів із базових дисциплін;  станом ведення обов’язкової ділової документації;

проведення  організаційно-розяснювальної  роботи  щодо  запровадження  з  2012/2013  навчального  року  шкільної  форми у  загальноосвітніх навчальних закладах  міста;

активізація  роботи психологічної служби системи освіти  шляхом забезпечення психологічного супроводу учнів навчальних закладів, спрямування її діяльності на підготовку дитини до  самостійного  життя, підтримку дітей вразливих категорій,  посилення ролі  превентивної та корекційної роботи  як з учнями, так  і з членами їх родин;

організація і проведення  цільових  тематичних  заходів  для  дітей  та   батьків  загальноосвітніх та  дошкільних навальних  закладів спрямованих на профілактику негативних звичок,Віл/СНІДу, наркоманії, туберкульозу;

активізація взаємодії з батьками, учнівським самоврядуванням, залучення їх до вирішення  питань організації навчального процесу, життєдіяльності  навчальних закладів, налагодження співпраці із радою старшокласників та координаційною громадською радою освіти міста.

 

Читайте також