Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Повідомлення про врегулювання конфлікту інтересів та уточнення тимчасового перерозподілу функціональних повноважень
AA

Повідомлення про врегулювання конфлікту інтересів та уточнення тимчасового перерозподілу функціональних повноважень

У К Р А Ї Н А
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
Южноукраїнський міський голова  
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від  “25”   03    2019    № 55-р


Повідомлення про врегулювання конфлікту інтересів та 
уточнення тимчасового перерозподілу функціональних повноважень

 

До мене надходять повідомлення про конфлікт інтересів посадових осіб виконавчих органів ради та посадових осіб з комунальної сфери міста. Вважаю, що частка таких повідомлень є в першу чергу наслідком подій, які розгортались в період, коли я не працював на посаді міського голови, а міська рада в її роботі була заблокована.

Наразі накопичилась ціла низка актів, службових записок, депутатських звернень, інших документів, які в той чи інший спосіб пояснюють ту суспільно-тривожну ситуацію, яка склалась в термін бездіяльності міської ради, де не приймався бюджет міста і страждала низка соціальних питань – нужденні не отримували ліки і соціальну допомогу,  простоювали ліфти; не завершувалась реконструкція гуртожитку №6 де люди зачекались свого житла; не вирішувались земельні питання по заявкам фізичних та юридичних осіб; почала суттєво зростати кредиторська заборгованість не професійно набуту частину якої в судовому порядку вже намагаються перекласти на виконавчий комітет міської ради в стартовій сумі понад два мільйони гривні, яка буде тільки зростати поки не будуть вжиті заходи кардинальної протидії до причин її зростання через стабілізовану та конструктивну роботу міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств міста заснованих на власності його територіальної громади; на порозі загроза суттєвого зростання платежів за комунальні послуги з причин розладу владних дій в самоврядуванні міста, а підприємство, що надає комунальні послуги поставлено на межу банкрутства; є факти не належної реалізації медичної реформи, освітянської реформи, комунальної реформи та реформ в соціальній сфері. Проблема з критичним станом не керованої міської ради дійшла до Верховної Ради України, матеріал в додатку.

Є і грошовий вираз шкоди в мільйонах гривні, який в названі місяці в шкідливих діях і  руйнівній бездіяльності влади заподіяв бюджету міста, його громаді великі збитки. Це безумовно вже є предметом ретельного дослідження з наступною передачею всіх матеріалів до відповідних органів для отримання належної оцінки та реагування. 

Окрім викладеного вище загострились і певні службові відносини в системі виконавчої влади міста та її комунальному середовищі, де є заяви про конфлікт інтересів, відображений в додатку до цього розпорядження.

Виходячи з викладеного, керуючись пп. 19, 20, ст.. 42  Закону України «Про місцеве  самоврядування в Україні» та вимогами ст..28 Закону України  «Про запобігання корупції»:

1. Повідомляю що своїм розпорядженням від 25.02.2019р. №32-р я врегулював потенційний/реальний конфлікт  інтересів Миськів С.О. та Миськів О.О. про що вони вчасно повідомлені, де відбувся перегляд службових повноважень, де перший заступник міського голови Мустяца Г.Ф. є координатором роботи за блоком оновлених  функціональних повноважень, зокрема щодо всіх питань по КП ТВКГ та його директора Миськів О.О. 

2. Любі звернення на мою адресу, які стосуються і будуть стосуватись КП ТВКГ та його директора Миськів О.О., де вона заявила про конфлікт інтересів, координуються і будуть координуватись, якщо не першим заступником міського голови Мустяцею Г.Ф., то його заступником Кольчаком О.М., який в обумовлених випадках у вказаному розпорядженні буде її заміщати чи така координація та функції керування будуть здійснюватись одним чи декількома виконавчими  органами міської ради.

3. Також повідомляю, що в частині посадового обов’язку начальника відділу правової  роботи апарату міської ради та її виконавчого комітету Миськіва С.О., де з 11.01.2019р. його дружину Миськів О.О. призначено на посаду директора комунального підприємства ТВКГ, у якого існує потреба виконання значної частки  претензійно-позовної роботи, начальника цього відділу завчасно усунено від виконання завдання судового супроводу ТВКГ через тимчасове анулювання його довіреності в тому числі і з причин значної питомої ваги цієї роботи в обов’язках відділу.   

4. На дату виходу з відпустки начальника відділу правової роботи Миськів С.О. отримає переглянуті його службові повноваження, де в його посадовій  інструкції  буде змінено обов’язки на роботу, принаймні за п.4 вказаного вище розпорядження міського голови від 25.02.2019 року, як там і визначено – внутрішньо організаційне навантаження на цю ланку роботи буде уточнене так, що його службові обов’язки не будуть перетинатись з обов’язками його дружини, директора КП ТВКГ та інтересами цього підприємства про що його завчасно повідомлено.   

5. За потреби винесення повідомлення з пп. 1 – 4 на рівень сесії міської ради чи її виконавчого комітету, таке повідомлення буде зроблено на ближчий позаплановій сесії та засіданні її виконавчого комітету.

6. Стосовно заяв секретаря міської ради Дзюбенко Л.П. та керуючого справами Головченко І.В. про заявлений ними конфлікт інтересів, останній врегульовується через доведення їхніх заяв до відділу забезпечення депутатської діяльності та оприлюднення цього розпорядження на офіційному сайті міської ради про наявність всіх заяв про конфлікт інтересів.  

7. Внести роз’яснення секретарю міської ради Дзюбенко Л.П. що за розпорядженням від 25.02.2019р. №32-р, вона не є членом комісії з житлових питань, а є координатором цієї важливої роботи, тобто представником з позиції отримання інформації для надання пояснень, зокрема з питань вводу в експлуатацію  важливого об’єкту гуртожитку №6, який наразі має певні проблеми характеру завершення його будівельних робіт саме при комісійному розгляді таких проблем.

8. Подвійна координація в функціональних обов’язках посадових осіб лишається незмінною, пояснення щодо цього терміну в частині, що стосується кожного посадовця наведено в п.6 і має сприйматись за певною аналогією.

9. Контроль за виконанням цього розпорядження лишаю за собою.

 

      Доданий матеріал на   2   аркушах.

 

 

      Міський голова                                                          В.К. Пароконний

 

Читайте також