Долаємо проблеми

 


 

 

НАШ БЕРЕГ

           соціальна пам’ятка, липень 2017р. 

         Відчуття гідності людьми – єдиний

       фактор оцінки дієздатності любих

     владних структур та їх керівників

Детально...

 



 

 

ПО СЛІДАМ ПРЯМОГО ЕФІРУ –

МІСЬКИЙ ГОЛОВА НА ВАЖЛИВІ ЗАПИТАННЯ

26 ЧЕРВНЯ

 



 

  Інформаційний лист

 

 



 

 

За досвідом Стратегії  розвитку країн Європи –

 

 

Соціально-побутова інфраструктура спрямована на створення умов для відтворення людини як біологічної істоти (через побутове середовище), задоволення її потреб у належних умовах життя.

В її складі розрізняють такі компоненти: житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення, торгівля та громадське харчування, пасажирський транспорт і зв'язок для обслуговування населення тощо.

       Міський голова    В. Пароконний

 

   

ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ, це ШЛЯХ ДО ДЕМОКРАТІЇ

ЄВРОПЕЙСКІ  ПРАВИЛА на ЦЬОМУ ШЛЯХУ,  ЯКІ ВОНИ?

Демократичною державою прийнято називати політичний устрій, яке засноване на волі народу, загальних правах і свободах громадянина і людини. Джерелом влади всіх рівнів в такому типі держави є народний суверенітет.

Як відомо, проголошення держави демократичним ще не означає, що йому будуть притаманні ознаки демократичної держави.

 

 

Сутність демократичної держави

  Слід зазначити, що держава може відповідати критеріям демократичності тільки в умовах наявності сформованого громадянського суспільства. Демократична держава має виключити політику етатизму (втручання в сфери суспільного життя) і, навпаки, забезпечувати свободу розвитку культури, підприємництва і духовного життя.

Демократичне суспільство виконує функції забезпечення загальнонародних інтересів при безумовному дотриманні особистих інтересів кожного індивіда. Саме така держава є своєрідним антиподом авторитарної держави, вони практично виключають один одного.

 

Представницька демократія

Провідною у всіх сучасних країнах формою політичного устрою і участі громадян у політичному житті є представницька демократія.

Суть її досить проста - опосередкована участь народу в прийнятті політичних рішень. Громадяни тієї чи іншої країни вибирають в органи державної влади представників, які можуть характеризувати їх інтереси.

 

Місцеві влади в Європі вже давно сформували нову філософію управління на основі демократії участі та сталого розвитку громад. Європейське місцеве самоврядування швидко та якісно розвивається, відбувається пошук нових форм демократії участі.

 

Європейська Хартія місцевого самоврядування.

Муніципальне право Європи визнає правову основу місцевого самоврядування. В Україні, яка ратифікувала вказану Хартію ще в 1997 році щодо місцевого самоврядування визнають її вимоги та конституційні положення і норми законодавства.

Як наш Южноукраїнськ відчуває рух до демократії? Стисло. Народний суверенітет ми відстоюємо разом. Етатизм – не втручання держави в сфери суспільного життя, цього ще дуже мало. Представницька демократія – ми тільки вчимось цій цивілізаційній нормі. Наприклад, виключно на народні слухання міська рада має винести основні місто утворюючі питання. Місто чітко орієнтоване на європейську концепцію – Стратегію сталого розвитку «Україна 2020» Президента України.

Про неї вже говорилось і ще скажемо діями на рівні нашого міста.

 

Через 10 років занепаду КП ТВКГ починає виходити на рівень сучасної роботи.

Нам не завадять любі перешкоди – ні образливі слова, що ми прокладка, що нас треба врозумляти «бешенными» штрафами, що ми не вміємо працювати та тим, що погрожують всім посадовцям самоврядування, які підтримують наш колектив.

Громадська організація комунальників «Рух за гідність» та КП ТВКГ пропонують вихід на пріоритетні стосунки з АЕС через пам'ятку та довідку, що надаються нижче.

 

ПАМ’ЯТКА - червень 2017р.

ПРО ТАРИФ НА ТЕПЛО ДЛЯ МІСТА

«Енергоатом» – готуєш корпоратизацію, не шкодь нашим містам!

 

 



ДОВІДКА - червень 2017р.

про можливість погасити штучний борг міста

 

Захистити КП ТВКГ –о значає  захистити місто, кожного мешканця!

Поточна заборгованість за отримані комунальні послуги від АЕС не допускається за окремими заходами, які гарантовано впроваджує КП ТВКГ за підтримки міського бюджету та при справедливому споживанні, як теплової енергії, так і води всіма категоріями споживачів комунальних послуг.

Звичайно буде важливим справедливе регулювання тарифів від НКРЕ КП 

Пам’ятка і довідка розроблені в КП ТВКГ та в ГО «Рух за гідність» за підтримки виконавчих органів Южноукраїнської міської ради.

Далі буде.

 

                   

 



ВІДКРИТИЙ ЛИСТ МІСЬКОГО ГОЛОВИ ДО

ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКА

 

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ НАШОГО МІСТА!

Сьогодні вимушений звернутись до Вас цим листом за обставин, коли кожна поміркована людина на такій відповідальній посаді зробила б теж саме.

Ви мабуть пам’ятаєте, як саме певні особи не бажали бачити мене на посаді міського голови Южноукраїнська в третій раз. На виборній дистанції 2015 року вони навіть підібрали кандидата на цю посаду майже з таким прізвищем, як у мене. Але і це їм не допомогло.

Місто зробило свій вибір і я приступив до виконання обов’язків міського голови з 12.11.2015 року. В березні 2016 року конструктивна більшість міської ради після двомісячного обговорення прийняла Програму соціально-економічного та культурного розвитку Южноукраїнська на період до 2020 року.

Як і було обіцяно на виборах, в цю Програму увійшли всі плани мої та однодумців за програмою «Наше майбутнє в наших руках» та за проектом її реалізації «Майбутнє міста будуємо разом». Сьогодні практично всі вони реалізуються в реальне впровадження. 

Та мої опоненти не заспокоїлись, пішли провокаційні спроби втягти мене у вирішення невластивих цій посаді спірних питань, були різні скарги у всі можливі інстанції, були і спроби організувати демарші, лились образи і наклепи та багато різного бруду з їх сторони.

На все це я не звертав і не буду звертати уваги та продовжую належне  виконувати свої обов’язки. Але коли почались безпідставні погрози та вимоги розпочати до мене кримінальне переслідування від сторонніх осіб, то я мовчати не стану.

В чому суть? Згідно 42 статті Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова, зокрема – «забезпечує виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади»; А ще міський голова «забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування.

Принаймні один з державних посадовців чомусь вирішив, що я злісно порушую Закон в частині Програми міської ради «AQUa+» – якісна питна вода в кожному домі».  

В Стратегії Сталого розвитку «Україна 2020» Президента України, зокрема у векторі безпеки вказано – «Особливу увагу потрібно приділити безпеці життя та здоров’я людини, що неможливо без ефективної медицини, захищеності соціально вразливих верств населення, безпечного стану довкілля і доступу до якісної питної води, безпечних харчових продуктів та промислових товарів».

Потрібно нагадати шановному Южноукраїнцю, що нападки на Програму «AQUa+» – якісна питна вода в кожному домі» були і раніше. Популісти вводили в оману мешканців міста, що ультрафіолетові лампи на вхідному водопроводі в житловий будинок і тариф підвищать, і що вода стане мертвою, і що це якась пуста видумка тощо.

Але виконком міської ради настійливо пояснював, що це необхідність для нашого міста, бо як би до стандарту на водоочисних спорудах АЕС не готували воду, вона все одно буде мати певні загрози свого періодичного забруднення, бо фактор викидів нечистот з Первомайська та іншого періодичного бруду вище по течії П.Бугу ніхто не може спрогнозувати в режимі реального часу. А ще є мало контрольоване забруднення води на магістральних та розподільчих мережах.  

Нам відомі випадки отруєнь питною водою з крану в інших містах і навіть з летальними наслідками. А ще сьогодні ми знаємо, що наше МОЗ не забезпечує мешканців вакцинами та іншими запобіжними препаратами. І що тут робити з питною водою?

Міський голова Первомайська Людмила Дромашко нещодавно публічно визнала, що їх міський водоканал масово зливає каналізаційні стоки в річку Південний Буг і що це може призвести до екологічної катастрофи.

Науковці України в захист води підтверджують дієвість ультра фіолетового (УФ) процесу на убезпечення води питної за цим важливим показником.  Вони відзначають –

        УФ - дезінфекція має переваги перед іншими технологіями: висока ефективність проти широкого спектру патогенних мікроорганізмів; відсутність необхідності в додаткових хімічних речовинах (безреагентний процес); мінімум утворення побічних продуктів; при обробці води та інших продуктів - відсутність впливу на їхній смак і запах; неможливість передозування і низькі витрати. Бактерицидні промені знищують не тільки вегетативні види бактерій, але і ті бактерії, що утворюють спори. Семенов А.О., к.ф.м.н., доцент (ПУЕТ, Полтава) Кожушко Г.М., д.т.н., професор (Полтава).

ШАНОВНІ ЮЖНОУКРАЇНЦІ!

Маю підвести певний підсумок щодо виправданої опіки керівництва країни і області зокрема в підвищенні якості питної води та поміркованим рішенням міської ради, яка затвердила цю важливу для міста, кожного її мешканці Програму «AQUa+», а вона:

  • По перше, це вимога Закону та Загальнодержавної цільової програми «Питна вода України» на 2011 – 2020 роки, є і відповідна програма на обласному рівні.
  • По друге, це вже названий вектор безпеки за Указом Президента України.
  • По третє, це визначення Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», де прописане ультрафіолетове знезараження води, як процес знищення патогенних мікроорганізмів.
  • По четверте, це відома практика і всесвітньо відомий спосіб ефективно впливати на підвищення якості води питної за цим важливим показником її безпеки.
  • По п’яте, дієвість УФ ламп в обладнаних будинках міста багаторазове перевірили професійні лабораторії Южноукраїнська та Вознесенська, і у всіх випадках зафіксоване суттєве покращення якості води питної по її санітарно-мікробіологічному знезараженню.
  • По шосте, це не тема для персон, які полюбляють красуватись в Інтернеті на різнопланових селфі та не професійно робити висновки там, де вони нічого не розуміють. 
  • І сьоме, може це якісь завидки осіб, що це не їх політична сила надала Україні суто Європейську концепцію – Стратегія Сталого розвитку «Україна 2020»?, де є багато корисного для розвитку та реформування країни, а зробив це Президент України!

В любому випадку я був зобов’язаний поінформувати територіальну громаду міста про те, що мене вже почали залякувати кримінальним переслідуванням по безпідставно-брудним звинуваченням і що мене попередили бути дуже обачливим, бо можуть і наркотики підкинути і піти на інші провокаційні дії.

Маю вказати, що ні я, ні мої близькі ніколи не мали ніякого відношення до наркотиків  і не займаються ділами не гожими.  Та мабуть це тільки спроба знайти зачіпку.

Скоріше декому не до вподоби моя принципова позиція по соціально-тарифному та екологічному захисту прав територіальної громади нашого міста. А ще противники підтриманого розвитку міста більшістю його громади знову йдуть на різного роду інтриги та підлі провокації аби посіяти розбрат та недовіру серед нестійких депутатів міської ради та посадовців. Та я вірю в поміркованість їх більшості, бо не так і складно бачити реальне.

А тим, хто дозволили на десятки мільйонів розкрадати майно громади міста і які наразі діють в підтримку сумнівних проектів руйнування КП ТВКГ та екології Південного Бугу, рано чи пізно прийдеться відповісти, принаймні перед нашою громадськістю.   

В любому випадку так званим новим політикам маю нагадати, що політика є суть концентрованого виразу економіки.

А по народному, якщо ти особисто нічого не зробив на покращення економіки своєї країни, округу, міста, умов життя людей, то ніякий ти не політик, а прикра помилка твоїх виборців.

Доречи, в Южноукраїнську понад десяток дієвих програм допомагають виводити його господарство з багаторічного занепаду. А я, як працював, в тому числі і по забезпеченню розроблення нових програм необхідних місту, кожному його мешканцю, так і буду це робити поки наша громада це сприймає, як мою потрібну роботу на цій важливій посаді.

 

 

       Міський голова Южноукраїнська                  В. Пароконний              

червень 2017 року

 

 



ПЕРША ОЗНАКА НЕПРАВОТИ І СЛАБКОСТІ ПОЗИЦІЇ

 

Вміння вести переговори і володіти елементарними знаннями, що таке самоврядування в Україні, це елементарна культура керівника, який є дотичним до представницької гілки влади.

Любі спроби нашкодити громаді міста обов’язково повернуться до авторів такого процесу. І якщо ці особи не розуміють, що країна отримала відкритий шлях до суто європейських цінностей, то позиції авторитаризму і засобів з минулого не пройдуть ні під якою упаковкою.

      Міський голова   В. Пароконний  

 

Не кричіть, ми не Ваші підлеглі і важливе
підприємство громади міста ніхто не віддасть! 

В розпал зими, грудень 2016 року, господарський суд Миколаївської області за заявою ВП ЮУ АЕС виніс ухвалу про відкриття провадження в справі про банкрутство КП «ТВКГ». Такими діями ВП ЮУ АЕС ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» намагається завершити раніше розпочатий процес розвалу КП «ТВКГ» позбавляючи підприємство можливості розраховуватись за комунальні послуги з тією ж АЕС, отримувати достатню допомогу з міського бюджету. Такі штучні дії одночасно і негативно впливають на реалізацію цілої низки інших соціально важливих Програм розвитку міста, соціальної захищеності його громади та не дають можливості належне готуватись до наступного опалювального періоду. 

За ініціативою та участі Асоціації керівників «атомних» міст України (АК АМУ), міських голів Кузнецовська (Вараша) Анощенко С.І., Нетішина Супрунюка О.О., та Южноукраїнська Пароконного В.К. в Адміністрації Президента України 09.02.2017 року відбулась нарада. Було розглянуто важливі питання соціального характеру, як тарифи, арешти рахунків в «міських водоканалах» цих міст по їх штучним, 100-а мільйонним боргам до АЕС, неповноту платежів по компенсації ризиків проживання людей в 30-кілометровій зоні АЕС та інші питання. Надалі, стосовно проблем Южноукраїнська, було проведено низку нарад рівня «атомників» і міста.

В результаті двох останніх нарад за участі керівної ланки «Енергоатома» та міста є домовленість вийти на мирову угоду при певних гарантіях в погашенні боргів та подальшій роботі без поточної заборгованості за отримані від АЕС комунальні послуги –  тепло, воду та послугу водовідведення. З огляду на те, що судова справа за позовом АЕС затяглась і ще не завершена, то і проект рішення міської ради має бути не упередженим. Разом з тим в самоврядуванні Южноукраїнська – у виконавчих органах ради та в КП ТВКГ не стали дочікуватись остаточного рішення суду, належне за місяць оприлюднили і вже 13.07.2017 року міська рада розгляне реальний варіант мирової угоди за ВП ЮУ АЕС ДП НАЕК «Енергоатом».

Самоврядне місто, це не підприємство і міський голова не його директор. Згідно Закону, зокрема КП ТВКГ підпорядковане, підзвітне та підконтрольне органам самоврядування. Міський голова не є таким органом. І коли Президент «Енергоатому» криком і навіть погрозами вимагає від міського голови негайного повернення боргів, то це не тільки не законно, це принаймні ще і не етично. Більше того, самі арештували розрахунковий рахунок КП ТВКГ, а тепер кричать – платіть за послуги. Доречи, наразі на цьому рахунку вже накопичилось понад одинадцять недоторканих мільйонів гривні.

Шановний «Енергоатом»! Розблокуйте рахунок, як Ви його заблокували і отримуйте кошти за надані місту комунальні послуги. А якщо Ви хочете їх надавати місту без поточних богів, то і правила тарифні повинні бути справедливими і їх можливо зробити такими тільки за спільної – Вашої і міста участі в НКРЕ КП.

Розроблена Програма подолання цієї, понад десятирічної проблеми боргів. Є  реальні до реалізації механізми та окремі інструменти виходу зі спірного стану та такого ж банкрутства КП ТВКГ і тільки за згодою сторін – «Енергоатому» чи керівництва АЕС за його відповідним дорученням та міської ради, через її рішення на пленарному засіданні можливо вийти на мирову угоду і в рамках прийнятих зобов’язань забезпечувати місто потрібними йому послугами. 

Ми, посадовці міської ради Южноукраїнська та комунальники, підтверджуємо викладене в наступних заходах, які є певними механізмами та інструментами переходу до цивілізованої роботи КП ТВКГ. Саме така робота до вимог Уряду України ще з 1995 року за його Постановою під №947 була започаткована по місту в 2003 – 2005 роках,  яку надалі було зупинено, що і стало однією з декількох причин зростання боргу міста до «Енергоатому». Наразі ми виводимо КП ТВКГ з занепаду, бо це дійсно важливе підприємство для захисту громади міста, кожного її мешканця. 

__________________________

 

 



ПРО КОМУНАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МІСТА – ВСЕ ДО ДРІБНИЦЬ, 
АЛЕ НЕ ЗА ОДИН РАЗ В НАШІЙ РОЗМОВІ

 

Потреба впорядковувати багаторічно занедбане комунальне  середовище міста сьогодні не викликає ніяких сумнівів.

Є доказова база нерозуміння міськими чиновниками значення цього господарства для людей та принаймні їх недбалого ставлення до нього в далекі і недавно минулі часи.

В житті любого міста, де є тільки централізовані комунальні  мережі та де для споживачів послуг нема альтернативи, таке господарство потребує виключної уваги його влади.

     Міський голова   В. Пароконний  

 

ВІДНОВИМО НАШ СПАДОК

ДЛЯ НАС І НАШИХ ДІТЕЙ РАЗОМ

Якщо Ви отримали в спадок будинок, а в нього тече дах, старі вікна і двері, гнила підлога, є тільки плита і груба та застаріле освітлення без лічильника, а вам треба в ньому жити, то звісно, Ви все це почнете ремонтувати і приводити до ладу. 

Ось і нам належить так зробити з нашим КП ТВКГ і ми вже це робимо. Та якщо цю важливу роботу не довести до розуму, то доведеться жити в «приймах у багатого і чужого дяді». А це, як звісно, не мед.  

Інша справа, наскільки швидко та безперешкодно наразі вдасться все привести до належного стану, адже тут не тільки потрібні гроші, тут ще є і явна протидія тих, хто довів це господарство до банкрутства насправді та ще і намагався перекласти вину на інших. Добре відомо, що є види на наше господарство у певних осіб. І звісно не з причини вкласти в його розбудову свої гроші для блага людей!

Вище в «Пам’ятці» і «Довідці» ми вже показали реальність того, як можливо  розрахуватись по спірним і все ж накопиченим боргам КП ТВКГ за попереднє десятиліття та побачили спроможність і суспільну користь в збереженні цього підприємства у власності територіальної громади міста.

Тому, до вказаного вище, в стислому викладенні, наводимо теж реальні і необхідні засоби, аби всі ми отримували комунальні послуги за обґрунтованими і справедливими тарифами:

  • Маємо втрати по тепловій енергії від непроектних мереж, які йдуть по поверхні в наших дворах. Цей брак підлягає виправленню. Бюджет має виділити 6,1 млн. грн.  на належну теплоізоляцію трубопроводів.
  • Теплові втрати є і в сфері споживання послуги опалення. Тут все просто по фіксації цих втрат – в середньому місто споживає теплову енергію при нормі 20°C, в 27°C. Важливо розуміти, що за надлишкову до нормативу теплову енергію в попередні роки ніхто не платив, це була одна з основних причин боргу КП ТВКГ. Постачали (27°C), а плату отримували за (27°C). Від недосконалості наших мереж – до 7% будинків міста отримували межу теплового нормативу, а понад 20 будинків мали температуру в приміщеннях до 30°C. Варто згадати відкриті взимку вікна, а на перших поверхах ще і двері.
  • До цих проблем додавався ще і не справедливий тариф від НКРЕ КП.
  • Окремим джерелом великих втрат тепла є застарілі і витратні апарати підігрівання води в ТРП міста. Їх 86 одиниць, це понад 100 тонн обладнання і це десятки мільйонів гривень на переобладнання, але крок за кроком їх міняти треба.
  • Звісно теплову енергію маємо регулювати, контролювати та зберігати. Тут до міської ради надається детальний план робіт в часі, в коштах та по видам заходів. Цей план буде розглядатись 13 липня 2017 року на пленарному засіданні Южноукраїнської міської ради, як програма подолання збитковості КП ТВКГ.
  • Разом по тепловій енергії маємо річні втрати в межах 4 – 7 млн. грн. Тільки повне обладнання міста приладами обліку дасть нам достовірну картину по втратам тепла, але реалізація кожного заходу, це крок до обґрунтованості тарифів і зменшення боргів, які наразі КП ТВКГ разом з бюджетом міста бере на себе і не перекладає на споживача.
  • Ми маємо і втрати по воді. По її річним обсягам, це – в 2012 році 1,14 млн. м³, з 3,1 млн. м³ всього отриманих від АЕС. В 2014 році, це 1,0 млн. м³, з 3-х млн. м³ на вході в місто і в 2016 році, ці втрати ставили 0,9 млн. м³. В обсягах є незначне зменшення, а в перерахунку на діючі в ті роки тарифи, то в 2012р. – втрачено 12 млн. грн., в 2014р. втрачено 15 млн. грн. і в 2016 році втрачено 18 млн. грн. До цих втрат належать втрати (тарифний недобір) по питній і гарячій воді та по водовідведенню, похідному від спожитої води без врахування втрат.
  • Причини – формальна метрологія, де вже на виділені міською радою кошти закуповується нове обладнання для виробничої метрології.
  • Причина – крадіжки води з лічильників, що стоять в квартирах мешканців  міста.
  • Причина – не збалансовані по циркуляції води мережі водопроводу гарячого водопостачання.
  • На подолання цих та інших проблем цієї теми є відповідні заходи, вказана вище сесія міської ради їх розгляне і є очікування, що робота в цьому напрямі буде прискорена.
  • Звісно, це далеко не весь перелік робіт, які потрібно було робити на виконання Постанови Уряду України від 27.11.1995 №947, які були розпочаті в 2003 – 2005 роках, а потім були безпідставно зупинені.
  • Нарешті була потреба їх поновити на виконання іншої Постанови Уряду України від 23.05.2012 № 604, яка підсилювала вже названу Постанову №947 і на це виділялись державні кошти, але і цим та міська рада і її керівництво не скористались.
  • А ще нам вкрай потрібно перевести існуючий в КП ТВКГ колектив абонентського відділу на роботу через сучасний програмно-апаратний комплекс. Надалі ув’язати його роботу з новою диспетчерською і ми вийдемо на досить пристойний рівень роботи в цій сфері послуг нашого міста. Це прикро, але потрібно визнавати.
  • Тому і маємо втрати і борги, не паритетні тарифи на комунальні послуги від АЕС і вже намагання забрати у міста КП ТВКГ. Проблема не проста, але її належить в ближчі 2 – 3 роки подолати остаточно.
  • В стислий підсумок зауважимо наступне. Це далеко не одна проблема, яку місто має подолати. Головним є час – не більше 2 – 3 років та впровадження ефективних і обов’язкових заходів. Чому саме так?
  • Відповідь має спонукати Вас дослухатись. Не секрет, що в ДП «НАЕК«Енергоатом» вживаються заходи підготовки до корпоратизації цієї компанії. Багато з нас бачили, як за декілька років схожої реформи «Укртелеком» в 5 разів скоротив чисельність працюючих в цьому підприємстві, коли переходив в приватні руки.
  • Ми не беремось проводити прямі паралелі, але зауважимо. Через декілька років бюджет міста може почати помітно меншати. Тому часу на реформу та модернізацію нашого ЖКГ лишилось  не так вже і багато.
  • Наші реформи не на словах, Ви побачили на конкретних прикладах, що треба і що ми плануємо робити в ближчі місяці і за декілька років попри будь-які  перешкоди на цьому шляху.
  • За цими діями ми маємо відстояти КП ТВКГ, підприємство і колектив, які стали заручниками, принаймні чужої їм і місту недбалості та байдужості і які разом з відповідальними рішеннями міської ради призвані зробити з нього один з багатьох важливих гарантів гідного життя людей на сьогодні і на майбутнє.

 

А далі будуть нові енергоблоки АЕС, будуть нові реалії і нові засоби та результати децентралізації і місто продовжить свою розбудову на шляху до гідних умов життя людей.                                                                                    

Виконавчий комітет 
Южноукраїнської міської ради