Південноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Університетські хроніки

07.04.2025
КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Робота з фольгою.

Минулого тижня на заняттях психологічного факультету в університеті третього віку вивчали властивості фольги.

В першій групі працювали з агресією, тривожністю, лінню.

Мета практики: актуалізація, усвідомлення та вираження негативних почуттів.

Завдання:
- вчитися слухати та чути внутрішнє "Я";
- опрацювати думки та почуття, які ми звикли пригнічувати;
- дати вихід негативним почуттям, станам;
- трансформувати негативний стан у позитивний.

Часто в житті ми забороняємо собі негативні почуття, тому що є багато переконань у тому, що вони погані і їх не можна відчувати.

 Але почуття все одно виникають, і ми відчуваємо провину за те, що злимося, або тривожимося, або лінуємося.

Насправді всі почуття мають місце бути і дано для того, щоб ми усвідомлювали - нам ок чи не ок, і змогли справлятися, підтримувати себе в будь-якому стані.

На заняттях навчалися розпізнавати свої почуття, відображати їх через образи з фольги та трансформувати у щось більш ресурсне, позитивне.

Дуже цікавий новий досвід - колективна підтримка, участь в особистій історії, коли студентки давали зворотний зв'язок на роботи інших, і отримували підтвердження своїх думок, підказки та поштовх до дії.

У кожної людини є почуття, емоції, переживання, які не дають їй спокійно жити, яких вона хотіла б позбутися. Дана техніка дає можливість відреагувати на стан, що травмує, трансформувати його в позитивний - те, що підштовхне до нових думок, а, можливо, і дій.

У другій групі університету працювали із ресурсом.

Техніка "Я та мій талант".

Мета:
- розширення діапазону соціального та професійного вибора; - формування навички самопізнання;
- здобуття досвіду створення власного "творчого продукту";
- розкриття нових граней особистості;
- усвідомлення особливості, унікальності професійних можливостей особистості.

Завдання:
✓ навчитися слухати та чути внутрішнє «Я»;
✓ розвивати емоційний інтелект, чуттєвість, тактильні відчуття та дрібну моторику рук;
✓ реалізувати свої творчі здібності;
✓ сприяти особистісному та професійному зростанню, саморозвитку.У процесі роботи багато хто відчув творче піднесення, більше впевненості в собі та своїй унікальності, отримали підтримку від інших студенток.

Вийшло дуже енергетично наповнене заняття, особливо друга частина, коли студентки ділилися своїми творчими роботами, історіями, спогадами, це надихнуло на реалізацію своїх мрій, освоєння нових горизонтів, розвиток нових навичок.