На психологічному факультеті університету третього віку продовжуємо вивчати ненасильницьке спілкування.
На другому занятті повторили матеріал, було цікаво помітити, як ми бачимо навколишню дійсність, як у наше сприйняття проникають оцінки, порівняння, прогнози.
І як важливо вчитися безоціночному сприйняттю, яке сприяє гармонійній взаємодії з оточуючими.
Для того, щоб усвідомити, як ми інтерпретуємо отриману інформацію провели експеримент, який показав, як саме утворюється ефект "зіпсованого телефону", студенток вразила своя здатність спотворювати інформацію, це був цікавий і корисний досвід.
Багато говорили про те, як важливо висловлювати свої почуття, говорити про них із близькими, які заборони на почуття в нас живуть з дитинства.
Прислухалися до своїх емоцій, шукали їх у тілі, визначали, про яку потребу вони говорять.
Дізналися, як утворюється емоційний цикл і чим корисний щоденник емоцій.
Заняття вийшло дуже активним і пізнавальним, багато міркували, дивилися на себе збоку, вчилися ефективної взаємодії.