Сьогодні багато працювали з фантазією, уявою, увагою.
Спочатку, за традицією, перевірили домашнє завдання, здобули солодкі призи та просканували настрій.
Показували та вгадували ранкові ритуали.
Зробили кілька нейропсихологічних технік для зміцнення міжпівкульних зв'язків, уваги, зосередженості, координації рухів, концентрації, малювали двома руками одночасно, практикували окорухові вправи.
Для тренування аудіальної уваги слухали вірш та реагували на задані слова.
Шукали у просторі предмети певних кольорів.
Зображали пантомімою емоції та вгадували їх.
Концентрувалися на відчуттях та сприйнятті, прокачували аудіальну, візуальну та тілесну увагу.
На завершення заняття поговорили про важливість розвитку емоційного інтелекту, розпізнавання своїх та чужих емоцій, задоволення власних потреб, турботу про себе та своє ментальне здоров'я, емоційний стан.
Настрій гармонізувався, учасники отримали приємні емоції та розслаблення.