Взаємодіяти з Пенсійним фондом України (далі – ПФУ) можна набагато легше та оперативніше зареєструвавшись в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua ).
Особистий кабінет ПФУ — це персональний електронний обліковий запис громадянина на вебпорталі, який створюється при реєстрації користувача і забезпечує інформаційний обмін, пов’язаний із наданням послуг в електронному вигляді.
Електронні послуги в особистому кабінеті органи Пенсійного фонду надають безоплатно з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
Як увійти до вебпорталу?
Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.
Також функціонує «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, у тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, зауваження до звітності, електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання та записатися на прийом.
Крім того, розроблено «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.