Як підтвердити статус. Пояснюють юристи Українського ветеранського фонду Мінветеранів
Отримання відповідного посвідчення регулюється Постановою КМУ №379 від 28 травня 1993 року «Про посвідчення на право користування пільгами членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби».
На сьогодні для отримання посвідчення члена сім’ї безвісти зниклого необхідно звернутися до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем свого проживання із заявою про видачу відповідного посвідчення.
До заяви додати:
- паспорт (свідоцтво про народження) та ІПН члена сім’ї, якому видається посвідчення;
- сповіщення ТЦК і СП про зникнення особи безвісти.
Отримати посвідчення мають право батьки, другий із подружжя та діти.
У разі відмови у видачі посвідчення можна звернутися до ТЦК і СП вищого рівня.
Нагадаємо Український ветеранський фонд Мінветеранів надає безоплатні юридичні консультації ветеранам та їхнім родинам. Їх можна отримати за лінком: https://veteranfund.com.ua/legal_consultations/
Подавати запити на допомогу можна щодня та цілодобово. Консультації надаються щодня, безоплатно, у робочі дні з 9:00 до 18:00.
Проєкт реалізується спільно з Незалежна антикорупційна комісія - НАКО - NAKO – організації, яка працює задля зниження рівня корупції у сферах, важливих для національної безпеки України та за підтримки офісу Спеціального радника Великої Британії з питань оборони.