Ви питали - ми відповідаємо:
Змінили або втратити номер телефону, не надходять повідомлення про виписаний рецепт, направлення або лікарняний. Чи обов’язково звертатися до свого сімейного лікаря - відповідає НКП Южноукраїнський МЦПМСД.
При виписці будь-яких направлень, рецептів на медичні препарати, лікарняних листів пацієнт отримує смс повідомлення. То що робити якщо смс повідомлення не надійшло або надійшло на момер телефону іншого члена сім’ї. Технічна можливість змінити Ваш втрачений номер телефону на актуальний є у будь-якого лікаря зареєстрованого в Електронній системі охорони здоров'я, будь то вузький спеціаліст хірург, проктолог, фтизіатр, та інші. Тобто якщо Ви звернулися за медичною допомогою до будь-якого лікаря на вторинний рівень лікар виписав вам направлення або препарати а повідомлення не приходять попросіть лікаря перевірити актуальний номер телефону в Електронній системі охорони здоров'я при виявленні невідповідності лікар має право та можливість самостійно змінити його на Ваш актуальний номер.
Розглянемо ситуації стосовно зміни номеру телефону Електронній системі охорони здоров'я
Що робити, коли “Дія” не генерує COVID-сертифікат через помилку в записі про вакцинацію?
Команди, які здійснюють вакцинацію, мають обов’язково вносити дані про вакцинованих осіб в електронну систему охорони здоров’я. Та робити це уважно і ретельно. Якщо дані про проведену вакцинацію внесені із помилкою (наприклад, неправильно вказана назва або партія вакцини), і через це отримати сертифікат не вдається, слід звернутися до пункту, де робили щеплення.
Тобто внести чи виправити дані про вакцинацію має той лікар, який її проводив у відповідному пункті щеплення. Якщо щеплення пацієнт робив у свого сімейного лікаря - потрібно звертатися до нього. З собою потрібно мати паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.