З початку опалювального періоду 2022 - 2023 рр. велика кількість споживачів, які користуються послугами онлайн сервісу «Приват 24», зіткнулись з проблемою відсутності в мобільному додатку шаблонів по опаленню. З цієї причини вони перестали сплачувати рахунки за послугу з постачання теплової енергії.
Звертаємось на адресу споживачів з проханням відновити платежі за послугу. Це можливо зробити шляхом створення нового шаблону в розділі «Платежі» - ТВКГ ( тепло). Для цього потрібно вказати код підприємства (ЄДРПОУ), а далі – свій особовий рахунок по опаленню.
За допомогою по відтворенню шаблону можна звернутись до працівників Приватбанку, або подзвонити до абонентського відділу КП ТВКГ за телефонами:
старший бухгалтер служби розрахунку з абонентами тел. 5-46-02
бухгалтер служби розрахунку з абонентами тел. 5-46-02