Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» рекомендує звернути увагу на питання пов’язані з покупкою неякісних товарів, захисту своїх прав.
Виявивши протягом встановленого гарантійного строку недоліки, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, продавець зобов’язаний замінити його, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, не пізніше ніж протягом 7 днів. Якщо ж продавець відмовляється повернути гроші за неякісний товар, потрібно звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, просп. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003, тел. (0512) 24-00-23, (0512) 24-19-45, dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua Там Вам допоможуть скласти заявку і приймуть її на розгляд. Але, тільки при наявності чека або товарної накладної.
Не нехтуйте своїми правами, будьте обачними а саме: