І дуже вчасно, адже з початком нового шкільного року діти все більше перебувають у віртуальному просторі, навчаються та спілкуються онлайн в умовах пандемії COVID-19.
Інтернет створює ілюзію безпеки, однак лише за пів року маємо сумну статистику: діти все частіше стають жертвами сексуальної експлуатації онлайн. Цей злочин є трагічним викликом для всього суспільства та органів державної влади і недопустимим порушенням прав наших дітей.
Нова гаряча лінія дає змогу отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань додатків, якими діти користуються в цифровому середовищі.
Зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захисту дитини в цифровому середовищі.
Лінія стане надзвичайно потужним інструментом захисту дітей в Україні, адже вона орієнтована на тих із них, хто зіштовхнувся з проблемами в кіберпросторі, та на дорослих, чиї діти мають такі проблеми.
Спеціалісти лінії 1545*3 працюють 24/7 та допоможуть убезпечити дитину від протиправних посягань у мережі «Інтернет».
Такі трансформаційні зрушення стали реальністю завдяки об‘єднанню зусиль МВС України, Урядовий контактний центр, Міністерство соціальної політики України, Міністерство цифрової трансформації України @Уповноважений президента України з прав дитини та інших відповідальних структур.
(джерело інформації - Експертний центр з прав людини, посилання на статтю -
https://www.facebook.com/ExpertCenterForHumanRights/posts/1461351407586883 )
Для цілодобового доступу громадян до безоплатної вторинної правової допомоги діє єдиний контакт-центр за номером 0-800-213-103, дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України.
Для отримання більш детальної інформації та у разі виникнення запитань, можете звертатися до Южноукраїнського бюро правової допомоги, за адресою: м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, буд. 23 (ДБ Чайка), 1 поверх, каб. 14, тел. (05136) 5-55-08.