Відповідно до розпорядження міського голови від 11.04.2019 №72-р «Про створення робочої групи по перевірці суб’єктів, що здійснюють реалізацію питної води на території міста Южноукраїнська» 23 та 24 квітня 2019 року робочою групою проведено перевірку 13 пунктів з реалізації доочищеної питної води на території міста Южноукраїнська.
За результатами перевірки виявлено непоодинокі випадки відсутності протоколів лабораторних досліджень води на мікробіологічні та санітарно - хімічні показники; закінчений термін дії «Санітарного паспорту на право експлуатації установки для обробки водопровідної води», резервуари для зберігання доочищеної води не мають відповідного маркування «Питна доочищена вода» відповідно до вимог і норм санітарно - гігієнічного законодавства України, в куточках споживачів відсутній інформаційний лист з зазначенням інформації щодо виду води, складу, умов зберігання, дати виготовлення тощо.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця).
Статтею 6 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено права споживачів на належну якість продукції. Продавець зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Також, продавець на Вашу вимогу зобов’язаний надати документи, які підтверджують належну якість продукції.
Шановні Южноукраїнці, будьте пильні, звертайте увагу на якість продукції, яку споживаєте. Не дозволяйте безвідповідальним виробникам порушувати Ваші права, адже мова йде про Ваше здоров’я, а подекуди і життя.»
Потрібно пам’ятати, що права споживачів - це невід’ємна частина прав людини. Задоволення потреб споживачів якісною питною водою є пріоритетним напрямком у роботі органів місцевого самоврядування, але досягти мети можливо лише у тісній співпраці споживачів, органів влади та бізнесу.