З 27 по 29 вересня в школах міста-супутника Южно-Української АЕС пройшов один з етапів інформаційно-просвітницького проекту «Енергоатом-ВНЗ-школи». Його мета - підвищення обізнаності учнів з питань використання ядерної енергії, робота з профорієнтації, сприяння розвитку STEM-освіти в Україні. Під час реалізації проекту студенти Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім.Ігоря Сікорського» (НТУУ «КПІ») проводили лекції-бесіди для школярів м.Южноукраїнська на тему ядерної фізики та атомної енергетики.
Здійснює інформаційно-просвітницький проект «Енергоатом-ВНЗ-школи» Центр зовнішніх інформаційних комунікацій енергогенеруючої компанії. Його пілотний етап було успішно проведено в квітні 2016 року в м.Вишневе Київської області. У місті-супутнику Южно-Української АЕС проект втілювали в життя студенти НТУУ «КПІ» Андрій Попенко, Данило Баранов і Дмитро Шеляговський. Вони виступали перед старшокласниками загальноосвітніх шкіл і гімназії міста з лекцією-бесідою «Атомна енергія: чому та коли?».
А.Попенко зазначає, що така просвітницька діяльність з учнями дозволяє залучати молодих фахівців до роботи в атомній галузі. Його колега за проектом Данило Баранов підкреслює: «Задум Енергоатома з залучення старшокласників до вивчення ядерної проблематики корисний не лише для дітей, які проживають у містах-супутниках атомних станцій, а й для тих, хто мешкає далеко від АЕС. Інформація, що надається, корисна в плані визначення школярів щодо майбутньої професії. Окрім цього проект є цінним досвідом як для нас - лекторів, так і для дітей, перед якими ми виступаємо». Данило вважає, що головне в їхній просвітницькій роботі - викликати зацікавленість школярів до галузі.
За словами директора консалтингового методичного освітнього центру м.Южноукраїнська Любові Маленької, одним з позитивних моментів вказаного проекту є те, що про атомну енергетику учням розповідають практично їх однолітки. «Сприймати інформацію про складне з вуст студентів, набагато цікавіше. Слова лектора мають бути доступними та зрозумілими дитині, лише тоді вона сприймає інформацію», - резюмує Л.Маленька.