Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 30.11.2015 – 04.12.2015

10.12.2015
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За період з 30.11.2015 – 04.12.2015 до міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 4 528,5 тис. грн., у тому числі до загального фонду 4 523,8 тис. грн., до спеціального фонду 4,7 тис. грн.; із них 4 041,7 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів –268,5 тис. грн., податку на майно – 109,6 тис. грн., єдиного податку – 82,4 тис. грн.

За період з 30.11.2015 – 04.12.2015 з міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного бюджету в сумі 2 661,3 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати – 221,6 тис.грн., оплату енергоносіїв – 876,1 тис.грн., продукти харчування – 15,7 тис.грн., а також кошти в сумі 1288,6 тис.грн. направлено на: відрядження; придбання: столів та стільців для кабінету фізики в Гімназії, канцтоварів, клавіатур, мишок, колонки, передплату видань на 2016 рік; автопослуги з постачання готової їжі у листопаді 2015 року; внески профспілки; фінансову підтримку ЮМОВВ та праці ЗС, ОВУ; заправку картриджів та висвітлення інформації в газеті "Контакт"; придбання новорічних подарунків для соціально не захищених дітей; відшкодування витрат на придбання новорічної ялинки; відрядження на змагання; придбання комплектів струн; послуги технічного обслуговування непобутового холодильного обладнання та вентиляційного обладнання, електрообладнання, поточний ремонт повітряної теплотраси ЦРД "Гармонія", атестацію робочих місць; послуги технічного обслуговування непобутового холодильного, вентиляційного та електрообладнання, поточний ремонт повітряної теплотраси Гімназії, внески профспілки, гідротехнічне очищення каналізації школи №1, №2; надання одноразової допомоги дітям-сиротам; утримання та поточний ремонт об’єктів благоустрою; придбання теплоізоляційного матеріалу для виконання теплоізоляційних робіт на трубопроводі теплових мереж вздовж траси Р-06 Ульянівка-Миколаїв; оплату послуг шиномонтажу; техогляд транспортних засобів, медогляд та інструктаж водіїв, експлуатаційні витрати, вивіз сміття; поштові витрати, перевірка робочих параметрів кондиціонеру; послуги банку, заправку картриджів, ремонт комп’ютерів, вивіз ТПВ; публікацію в ЗМІ, послуги банку, опломбування лічильників води ДНЗ№3,6 та ЗОШ№3,4; знос аварійних дерев, усунення підпору каналізаційного колодязя ДНЗ №2, часткову оплату на гідродінамічне очищення каналізації на території ЗОШ №2, очищення каналізаційного колодязя ЗОШ №2, аванс на придбання матеріалів по заміні 3-х фазного лічильника та налагоджування обліку електроенергії ЗОШ №3, поштові послуги; оплату за видачу сертифікату щодо прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту "Реконструкція господарсько-побутового колектору від приймальної камери КНС-2 до КК-230 в районі КНС-3";  впровадження приладу обліку теплової енергії для встановлення на теплорозподільчому пункті №9.; попередню оплату 30% для виконання робіт по поточному ремонту приміщень комунальної власності за адресою : вул.Паркова,5 в якій знаходиться міськвійськомат; капітальний ремонт ганку з влаштуванням пандусу ЗОШ №4; електроенергію вуличного освітлення. За рахунок коштів субвенцій з державного бюджету проведено видатки в сумі 259,3 тис.грн. на: надання пільг по ЖКП для учасників ліквідації аварії на ЧАЕС в сумі 0,1 тис.грн.; придбання калію йодид за рахунок коштів субвенції в зоні ризику на суму 259,2 тис.грн..

За вказаний період до державного бюджету перераховано кошти реверсної дотації в сумі 763,3 тис.грн.