Відповідно до інформації приватного акціонерного товариства «Миколаївське обласне підприємство автобусних станцій», яке організовує роботу автовокзалу у місті Южноукраїнську, довідкову інформацію щодо руху автобусів, вартості квитків тощо можна отримати по телефону: 2-29-78.
Також повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» (стаття 36. Послуги автостанцій) до обов'язкових послуг, що повинні надаватися автостанціями пасажирам, належать:
- продаж квитків;
- користування приміщеннями для чекання поїздки, облаштованими місцями для сидіння;
- можливість користування громадськими вбиральнями;
- інформування щодо розкладу руху автобусів та вартості поїздки.
За надання обов'язкових послуг автостанцій з осіб, які придбавають проїзні квитки, стягують автостанційний збір, що входить до вартості квитка.
Послуги автостанцій, крім послуг кімнати матері і дитини, пасажирам надаються за плату.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами та доповненнями) затверджено Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.
Відповідно до вказаних Правил (п.121), на автостанції повинна розміщуватися обов'язкова візуальна інформація, яка включає:
1) зовні будівлі:
- вивіску біля входу з найменуванням автостанції, відомостями про власника, режим роботи автостанції;
- трафарети на платформах перону із зазначенням номерів та напрямків руху автобусів (маршрутів);
2) всередині будівлі:
- розклад руху автобусів із зазначенням найменування перевізника та відомостей про основні транспортні засоби, які використовуються під час здійснення міжобласних та міжнародних перевезень, номер платформи відправлення;
- відомості про відкриття, закриття, зміну графіків руху, тимчасове припинення перевезень на маршруті тощо;
- відомості про обов'язкове страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті;
- перелік категорій громадян, які мають право на позачергове придбання квитків;
- ім'я та прізвище керівника автостанції та працівника, на якого покладено функції з надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями під час обслуговування на автостанціях;
- витяг з Правил у частині прав та обов'язків сторін;
- відомості про порядок повернення квитків;
- відомості про місцезнаходження територіального органу у справах захисту прав споживачів;
- перелік категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд автомобільним транспортом;
- відомості про місце зберігання книги скарг, заяв та пропозицій;
- план автостанції із схемою евакуації людей та майна на випадок надзвичайної ситуації;
- відомості про розташування та режим роботи кімнати матері і дитини;
- схему розташування приміщень автостанції;
- перелік обов'язкових послуг, що надаються автостанцією, та їх вартість;
- перелік додаткових послуг, що надаються автостанцією, та їх вартість;
- найменування та місцезнаходження організації, яка приймає претензії від пасажирів;
3) безпосередньо біля касового вікна:
- номер каси;
- перелік населених пунктів, до яких здійснюється продаж квитків, або напис «Продаж квитків на всі напрямки»;
- прізвище, ім'я та по батькові касира;
- режим роботи каси;
- напис про спеціалізацію роботи каси;
- номери телефонів, за якими здійснюється бронювання та замовлення квитків;
- відомості про порядок та правила перетинання державного кордону.
Також, відповідно до п.123 вказаних Правил, особам надається інша необхідна інформація про умови обслуговування, вартість та порядок надання послуг у довідкових службах автостанції, а у разі їх відсутності - у касах продажу квитків або у чергового автостанції.
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради