Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 21.06.2024 по 27.06.2024 року

02.07.2024
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  12 644,9 тис. грн., із них:

  • податок  на  доходи  фізичних  осіб – 6 919,9 тис. грн.;
  • податок на майно – 4 056,7 тис. грн.;
  • єдиний податок – 346,5 тис. грн.;
  • акцизний податок – 1 265,6 тис. грн.;
  • інші надходження доходів – 56,2 тис. грн.;

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 28 731,8 тис. грн., з них на:

- тримання бюджетних установ в сумі 20 489,2 тис. грн., в тому числі:

  • 19 997,9 тис. грн. на виплату заробітної плати та відпускних з нарахуваннями;
  • 161,6 тис. грн. на харчування в закладах освіти;
  • 302,9 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
  • 26,8 тис. грн. (придбання: джерела резервного живлення (акумулятор гелевий); бензину для генератора, марок, запасних частин для автомобіля, господарчих товарів та дезінфікуючих засобів; електротоварів; послуги з: доступу до мережі інтернет, поштових витрат; постачання пакетів оновлення програмного забезпечення М.Е.Док (звітність); у сфері інформатизації; ремонту освітлювальної арматури з заміною ламп та стартерів в коридорі виконавчого комітету; заправки та регенерації картриджів; цілодобового спостереження за протипожежним станом приміщення; технічного обслуговування пожежної сигналізації; оренди приміщення; навчання працівників з питань охорони праці; ремонт та технічне обслуговування охолоджувальних установок та техніки; прочищення каналізаційних мереж на території закладів освіти; інформаційно-консультативні послуги з обробка даних та видачі сертифікату відкритого ключа ЕЦП (заміна); оплата періодичних видань на ІІ півріччя; поточний ремонт та техобслуговування оргтехніки; судовий збір,  курси та відрядження, тощо);

- виконання заходів за програмами – 8 093,9 тис. грн., із них:

  • охорона здоров’я – 995,0 тис. грн. (оплата водопостачання та водовідведення; вивіз ТПВ; оплата електроенергії; придбання медикаменті для формування медичного кошика в рамках пакету "Готовність закладу охорони здоров’я до надання медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях"; оплата енергоносіїв; придбання спец.продуктів харчування, збагачених поживними речовинами (лікувальне харчування для дитини, хворої на муковісцидоз та дитини, хворої на фенілкенотурію); оплата послуг з технічного обстеження та виготовлення паспорту будівлі НКП "ЮУ МЦПМСД" за адресою: Миолаївська обл., Вознесенський р-н, м.Южноукраїнськ, вул.Паркова, 3-В, у зв'язку з переплануванням деяких приміщень для розташування аптечного закладу на базі НКП);
  • соціальні – 442,1 тис. грн. (матеріальна допомога на поховання осіб, які не перебували у трудових відносинах; фінансова підтримка громадських організацій; надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям; надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям;  утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання токенів та продуктів харчування; оплата енергоносіїв);
  • управління майном комунальної форми власності – 82,2 тис.грн. (придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів за рахунок фінансової допомоги на поворотній основі для придбання лікарських засобів, в т.ч. тих, що підлягають реімбурсації для забезпечення населення ліками та медичними виробами безпосередньо в аптечному закладі);
  • реформування та розвиток ЖКГ – 2 825,8 тис. грн. (капітальний ремонт ліфта в житловому будинку за адресою вул. Енергобудівників, 7/ Незалежності, 20 (п.3); за виконані роботи з капітального ремонту ліфта в ж/б на вул Енергобудівників, 7/Незалежності, 20 (п.2 ) (на умовах співфінансування 95% на 5%), у т.ч. технагляд; фінансова підтримка КП «ТВКГ» на подолання тарифно-фінансових втрат);
  • захист населення і територій – 171,0 тис.грн. (оренда приміщень технологічних; утримання мобільного фідера; за виконані роботи з капітального ремонту санітарних вузлів в найпростішому укритті ліцею №1 ім.Захисників Вітчизни ЮУ МТГ, у т.ч. технічний нагляд);
  • охорона тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин – 93,3 тис.грн. (придбання продуктів харчування для тварин та ветеринарних матеріалів та медикаментів для проведення стерилізації та кастрації тварин);
  • розвиток освіти – 616,9 тис. грн. (утримання установ (заробітна плата з нарахуваннями; стипендія; оплата водопостачання та водовідведення);                                                               
  • розвиток дорожнього руху та його безпеки – 2 626,7 тис.грн. (попередня оплата в розмірі 30% від вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю в м Южноукраїнську, у т ч. розробка кошторисної документації - та проведення її експертної оцінки);
  • капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 21,8 тис. грн. (здійснення технічного нагляду на об'єкті: "Капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштування кабінок та шаф для інвентаря ліцею №3 ЮУ МТГ в м.Южноукраїнськ Вознесенського р-ну Миколаївської);
  • охорона довкілля та раціонального природокористування -  176,4 тис.грн. (оплата виконаних робіт з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ в с. Панкратове та на території полезахисної смуги в районі «Берізка»);
  • програма розвитку земельних відносин ЮУ МТГ – 19,6 тис.грн. (оплата послуг з обстеження господарського об’єкту (ставка) та з гідрохімічних вимірювань проб води для розроблення паспорту водного об’єкту (ставка) загального користування, розташованого поза межами с. Іванівка на території Іванівського старостинського округу ЮУ МТГ);.
  • наша громада – 6,6 тис. грн. (поклейка білбордів; придбання: рамок під фото, бланків універсальних А-4 та квітів);
  • розвитку культури та спорту – 16,5 тис. грн. (відрядження на змагання; послуги інтернету, техобслуговування пожежної сигналізації; послуги з харчування артистів; утримання централізованої бухгалтерії (оплата енергоносіїв));

- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 148,7  тис. грн. на:

  • пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 49,5 тис.грн.;
  • виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти – 99,2 тис.грн.