Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Про які зміни пенсіонер має повідомляти Пенсійний фонд?

17.06.2024
Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Статтею 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки.

Пенсіонери у 10-денний термін зобов’язані повідомляти органи Фонду про:

• отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;

• отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;

• зміну прізвища;

• зміну ідентифікаційного коду;

• зміну адреси проживання;

• працевлаштування;

• звільнення з роботи.

Так, інформація щодо прізвища та ідентифікаційного коду необхідна для коректного заповнення документів. Інформація щодо адреси проживання важлива, оскільки електронна пенсійна справа має зберігатися за місцем проживання пенсіонера. А від інформації щодо працевлаштування та звільнення з роботи залежить розмір пенсійної виплати.

Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру.

Також відповідну заяву можна подати через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього необхідно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.