Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 19.04.2024 по 25.04.2024 року

29.04.2024
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 15 891,0  тис. грн., із них:

  • податок  на  доходи  фізичних  осіб – 13 953,0 тис. грн.;
  • податок на майно – 519,2 тис. грн.;
  • єдиний податок – 954,2 тис. грн.;
  • акцизний податок – 240,8 тис. грн.;
  • інші надходження доходів – 223,8 тис. грн.;

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 31 469,4 тис. грн., з них на:

- утримання бюджетних установ в сумі 16 290,3 тис. грн., в тому числі:

  • 12 402,7 тис. грн. на виплату заробітної плати з нарахуваннями та відпускних;
  • 2 021,8 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
  • 1 200,0 тис. грн. продукти харчування для закладів освіти;
  • 1 295,8 тис. грн. (придбання: ламп, електроустаткування, будівельних матеріалів та приладдя для проведення ремонту в класах безпеки закладів освіти; паперу, господарських товарів, протигазів, респіраторів,  запчастин для автомобілів, телефонних апаратів, комп’ютерної та оргтехніки, веб-камер; послуги з: ремонту побутової техніки та охолоджуючих установок в закладах освіти,  техобслуговування внутрішніх інженерних мереж, пожежної сигналізації, комп’ютерної техніки; техогляду транспортних засобів; медичного огляду водіїв; інтернету та зв’язку; заправки та відновлення картриджів; оренди приміщень; авторського супроводу програмного забезпечення; навчання з пожежної безпеки; відрядження, тощо);

- виконання заходів за програмами – 10 323,1 тис. грн., із них:

  • охорона здоров’я – 5 639,6 тис. грн. (оплата тепло-водопостачання, водовідведення; придбання медикаментів та виробів медичного призначення для формування медичного кошика; придбання системи рентгенівської цифрової діагностичної пересувної);
  • соціальні – 843,3 тис. грн. (фінансова підтримка міських громадських організацій; відшкодування витрат за пільговий проїзд залізничним транспортом внутрішнього сполучення окремій категорії громадян; матеріальна допомога на поховання; оплата за заняття в спортивних залах осіб з обмеженими можливостями; пільги Почесним громадянам міста; придбання квітів для проведення заходів; утримання КЗ «ЦСПРД» (заробітна плата з нарахуваннями, оплата тепло-водопостачання та водовідведення, продукти харчування, тощо);
  • реформування та розвиток ЖКГ –  120,1 тис. грн. (оплата вуличного освітлення смт. Костянтинівка; оплата за виконані роботи з поточного утримання та обслуговування вулично-дорожньої мережі Іванівського старостівського округу; попередня оплата у розмірі 30% від вартості придбання нових лав паркових та урн для встановлення в міському парку, сквері №2 та на площі біля адміністративно-виробничої будівлі по вул.Європейська,23 та вартості послуг з виготовлення та монтажу символіки герба України (тризуба) на Меморіальному комплексі);
  • розвиток культури – 8,1 тис. грн. (оплата відрядження на змагання, придбання квітів, оплата тепло-водопостачання та водовідведення);
  • профілактика злочинності та вдосконалення системи захисту конституційних прав і свобод громадян ЮУ МТГ – 1,4 тис. грн. (послуги охорони та техобслуговування тривожної сигналізації);
  • захист населення – 1,2 тис. грн. (послуги охорони та техобслуговування тривожної сигналізації);
  • наша громада – 3,0 тис. грн. (придбання квітів);
  • на виконання депутатських повноважень – 43,0 тис. грн. (придбання: багатофункціонального пристрою для ліцею №1; жалюзі в роздягальню та ординаторську хірургічного відділення; взуття до костюмів; матеріалів для ремонту фасадів 1 та 2 під’їздів ж/б Енергобудівників, 5);
  • на виконання повноважень старости – 42,3 тис. грн. (оплата за виготовлення пам’ятних знаків для алеї слави; придбання стільців для Костянського ЗДО);
  • розвиток освіти – 588,4 тис. грн. (стипендія міського голови обдарованим дітям; утримання інших закладів освіти (заробітна плата з нарахуваннями, тепло-водопостачання та водовідведення, обслуговування пожежної сигналізації, тощо);
  • підтримка ЗСУ, НГУ та ДПСУ – 3 000,0 тис. грн. (субвенція з місцевого бюджету для В/Ч А2022);
  • підтримка ОСББ – 32,7 тис. грн. (співфінансування 90% / 10%) з видалення сухостійних аварійних дерев та кронування дерев);

- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 4 226,0  тис. грн. на:

  • пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 46,7 тис. грн.;.;
  • відшкодування витрат на поховання УБД та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 4,7 тис. грн.;
  • утримання КЗ ЦСПРД (заробітна плата з нарахуваннями) – 398,2 тис. грн.;
  • заробітна плата з нарахуваннями працівникам освіти – 3 776,4 тис. грн.