За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 8 047,0 тис. грн., із них:
- податку на доходи фізичних осіб – 3 873,8 тис. грн.;
- податку на майно – 255,0 тис. грн.;
- єдиного податку – 959,0 тис. грн.;
- акцизного податку – 116,1 тис. грн.;
- інших надходжень податків та зборів – 1,4 тис. грн.;
- субвенції – 2 807,2 тис. грн. на виплату заробітної плати з нарахуваннями вчителям.
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 14 943,4 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 6 911,9 тис. грн., в тому числі:
- 5 754,6 тис. грн. – видатки на виплату заробітної плати, розрахункових та відпускних працівникам бюджетної сфери;
- 332,6 тис. грн. – оплата енергоносіїв бюджетних організацій;
- 593,2 тис. грн. – на продукти харчування;
- 231,5 тис. грн. – на придбання: автомобільних запчастин, телефону, адресних табличок, питної води; послуги: експлуатаційні, зв’язку, страхування автомобіля; медичний огляд водіїв та технічний огляд транспортних засобів; обслуговування комп’ютерної та оргтехніки; техобслуговування охоронної та пожежної сигналізації; відрядження; судовий збір, тощо;
- виконання заходів за програмами – 5 271,8 тис. грн., із них на:
- програми соціального направлення – 745,5 тис. грн. (фінансова підтримка громадської організації; матеріальна допомога на поховання; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремої категорії громадян; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги; оплата громадських робіт; харчування малозабезпечених громадян; абонплата за послуги кабельного телебачення окремій категорії громадян; матеріальна допомога громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; заняття в спортивних секціях осіб з обмеженими можливостями);
- організацію мобілізаційної роботи та територіальної оборони – 595,3 тис. грн. (придбання будматеріалів, рацій, продуктів харчування; перевезення вантажів з гуманітарною допомогою);
- захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 15,2 тис. грн. (придбання мобільного телефону, засобів індивідуального захисту, послуги спецтранспорту);
- реформування і розвиток ЖКГ – 506,7 тис. грн. (поточний ремонт електромереж зовнішнього освітлення по б-ру Цвіточному,4; придбання відсіву для зимового утримання доріг та причепу до трактора);
- розвитку культури, фізкультури, спорту та туризму – 3.6 тис. грн. (оплата на змагання);
- Наше місто – 2,0 тис. грн. (придбання квітів);
- виконання депутатських повноважень – 50,6 тис. грн. (придбання: тактичних рукавиць, кушетки
- оглядової, столик для забору крові, ростоміру, штативу для вливання, спірографа, вікна);
- охорону здоров’я – 659,5 тис. грн. (оплату енергоносіїв, відшкодування за препарати: хворим на епілепсію, психічні захворювання, хворим на серцево-судинні захворювання, пацієнтам з хворобою Паркінсона, ветеранам війни; паліативна допомога; відшкодування пільгових пенсій; матеріальна допомога онкохворим; тощо);
- капітальне будівництво – 2 693,4 тис. грн. (за виконані роботи з улаштування кисневої станції з урахуванням технічного нагляду та за виконані роботи з капітального ремонту трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вул. Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнську з урахуванням технагляду);
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджету в сумі 2 759,7 тис. грн. з них на:
- виплату заробітної плати працівникам освіти – 2 645,1 тис. грн.;
- улаштування кисневої станції КНП «ЮМБЛ» за рахунок залишку державної субвенції – 6,9 тис. грн.;
- інші субвенції – 107,7 тис. грн. (матеріальна допомога дітям військовослужбовців, які загинули або померли внаслідок поранень в зоні проведення бойових дій та одноразова допомога громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи).