За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 14 617,6 тис. грн., із них:
- податку на доходи фізичних осіб в сумі 2 912,1 тис. грн.;
- плати на землю – 4 493,6 тис. грн.;
- єдиного податку – 206,8 тис. грн.;
- акцизний податок – 439,3 тис. грн.;
- освітньої субвенції з державного бюджету – 6 526,2 тис.грн.;
- інших надходжень доходів – 39,6 тис. грн.
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 1 779,7 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 1 696,8 тис. грн., в тому числі:
- 1 530,3 тис. грн. – видатки на виплату заробітної плати, відпускних та розрахункових працівникам бюджетної сфери;
- 66,6 тис. грн. – на оплату енергоносіїв бюджетних установ;
- 99,9 тис. грн. – на оплату послуг: з охорони приміщення; технічного обслуговування інженерних мереж та систем; цілодобового спостереження за протипожежним станом приміщення; з експлуатаційних витрат; професійного дослідження працівників (медичний огляд); спостереження за станом та технічне обслуговування тривожної сигналізації; спостереження за протипожежним станом об'єктів у закладах освіти; з централізованої охорони збройних кімнат; утримання спільного майна багатоквартирного будинку; з авторського супроводу програмного забезпечення модуля "Заробітна плата"; юридичного супроводу; за користування інтернетом та цифровим захищеним каналом; з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки; у сфері інформатизації програмного забезпечення МеДок; тощо;
- виконання заходів за міськими програмами – 82,9 тис. грн., із них на:
- соціальні направлення – 31,5 тис. грн. (поштові витрати; забезпечення деяких категорій громадян побутовою та організаційною технікою, установка та налагодження виданої техніки; надання адресної грошової допомоги малозабезпеченим особам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах; відшкодування витрат за пільговий проїзд залізничним транспортом окремій категорії громадян на міських та приміських маршрутах; утримання КЗ «ЦСПРД» (оновлення картриджу; оплата електроенергії));
- організацію мобілізаційної роботи та територіальної оборони – 51,4 тис. грн. (придбання продуктів харчування).