За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 5 420,4 тис. грн., із них:
- податку на доходи фізичних осіб в сумі 2 937,6 тис. грн.;
- плати на землю – 88,3 тис. грн.;
- єдиного податку – 1 124,1 тис. грн.;
- акцизного податку - 134,5 тис. грн.;
- субвенції з державного бюджету – 795,0 тис. грн. на соціально-економічний розвиток території;
- інших надходжень доходів – 340,9 тис. грн.
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 10 664,5 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 3 752,3 тис. грн., в тому числі:
- 1 180,9 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
- 399,0 тис. грн. – придбання продуктів для харчування дітей в дитячих садках та загальноосвітніх школах;
- 1 008,2 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- 1 164,2 тис. грн. – на придбання: штампів, печаток, паперу, вогнегасників, металевих дверей, офісних меблів і стільців, стелажів, комп’ютерної та оргтехніки, канцелярських та господарських товарів, автозапчастин; оплату періодичних видань; послуги: зв’язку, інтернету, експлуатаційні; профілактичні дослідження на збудники кишкових інфекцій працівників закладів освіти; поточний ремонт кабінетів КЗ «ДШМ»; обслуговування пожежної та тривожної сигналізації, програмного забезпечення; висвітлення інформації в ЗМІ; техобслуговування зовнішнього освітлення, демонтаж та встановлення світильників та прожекторів в закладах освіти; ремонт металевої огорожі ЦРД «Гармонія»; навчання з питань пожежної безпеки; тощо;
- виконання заходів за програмами – 6 569,3 тис. грн., із них на:
- соціальне забезпечення населення – 78,3 тис. грн. (фінансова підтримка громадських організацій; забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни та праці; пільги на ЖКП окремій категорії населення; матеріальна допомога учасникам АТО та членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО для відшкодування за медичне страхування; виготовлення та розповсюдження друкованої продукції з питань пропаганди здорового способу життя; відшкодування витрат за пільговий проїзд автотранспортом окремій категорії громадян; утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання сантехнічних та канцтоварів, навчання з питань цивільного захисту);
- охорону здоров’я – 2 377,8 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями; продукти харчування; оплата енергоносіїв; відшкодування пільгових пенсій; харчові пайки хворим на туберкульоз; придбання центрифуги лабораторної; матеріальна допомога для дітей, хворих на цукровий діабет, для придбання приладів постійної інфузії (інсулінових помп);
- виконання депутатських повноважень – 27,6 тис. грн. (придбання: жалюзі для 1-Г класу ЮЗШ №4; мікрохвильової печі для лікарні; меблів для групи 2-Б ДНЗ №3);
- розвиток культури та фізкультури – 2 408,0 тис. грн. (придбання штучних ялинок);
- реформування та розвитку ЖКГ – 561,0 тис. грн. (утримання об’єктів благоустрою; придбання контакторів для забезпечення безпечної експлуатації фекальних насосів на КНС-3; придбання механічних ущільнень та монтажного комплексу для ремонту насосів на ТРП; попередня оплата по капітальному ремонту ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами);
- капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 487,5 тис. грн. (проведення експертизи по об’єкту: "Реконструкція кисневого пункту КНП "ЮУМБЛ" улаштування криогенного газифікатора по вул.Миру,3" (із підключенням до системи газозабезпечення інфекційного відділення); за виконані роботи з поточного ремонту приміщення котельні зі заміною котла у закладі ЗОШ в смт. Костянтинівка; за виконані роботи з поточного ремонту ізолятора (4 кабінети) в ДНЗ №3 "Веселка");
- організацію цивільного захисту населення та територій – 218,2 тис. грн. (придбання шафи аварійної вводу резерву; експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів і зв’язку цивільного захисту; виконання робіт з нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення);
- профілактику злочинності – 0,9 тис. грн. (охорона громадського порядку);
- охорону довкілля та раціонального природокористування – 94,1 тис. грн. (садіння саджанців дерев та кущів);
- підтримка ОСББ – 223,8 тис. грн. (попередня оплата на придбання матеріалів для виконання капітального ремонту ліфтів в ж/б за відповідними адресами);
- утримання тварин у ПТУТ – 45,6 тис. грн. (харчування тварин; ветеринарне обслуговування та стерилізація тварин);
- Наше місто – 46,5 тис. грн. (придбання нагородних знаків, футлярів, посвідчень);
- видатки за рахунок залишку освітньої субвенції, яка склалася на 01.01.2021 року, в сумі 342,9 тис. грн. на оснащення для кабінету інформатики ЮЗШ №3.