Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 13.08.2021 по 19.08.2021

25.08.2021
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За минулий тиждень до бюджету громади  надійшло  доходів в сумі  10 960,8 тис. грн., із них:

  • податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі 9 709,3 тис. грн.;
  • плати на землю – 110,7 тис. грн.;
  • єдиного податку – 874,2 тис. грн.;
  • інших податків і зборів – 266,6 тис. грн.     

Профінансовано видатків  з бюджету громади за цей період на суму 3 875,5 тис. грн., з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 2 736,0 тис. грн., в тому числі:

  • 2 348,3 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
  • 91,7 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • 98,3 – придбання продуктів харчування для дитячих садків та КЗ «Територіального центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»;
  • 197,7 тис. грн. – придбання вікна та дверей для групи №20 ЦРД «Гармонія»; придбання спецодягу, посуду та дизельного палива для КЗ «Територіального центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»; проведення поточного ремонту зовнішніх віконних відкосів в ЮЗШ №3; проведення поточного ремонту та техобслуговування автомобіля виконавчого комітету; заправка та відновлення картриджів; розміщення інформації в газеті «Контакт»; послуги банку; технічне обслуговування тривожної сигналізації, охорона збройних кімнат в закладах освіти, авторський супровід програмного забезпечення «Заробітна плата»,  технічне обслуговування та ремонт комп’ютерної та побутової техніки; оплата послуг з реєстрації в системі програмного забезпечення «АІС Місцеві бюджети»; перезарядка вогнегасників; послуги юридичного супроводу; відрядження; тощо);

- виконання заходів за міськими програмами – 806,2 тис. грн., із них на:

  • соціальні направлення – 11,9 тис. грн. (відшкодування витрат за ЖКП: сім’ям загиблих (померлих) учасників бойових дій в зоні АТО, інвалідам по зору, воїнам-інтернаціоналістам; відшкодування за проїзд наземним транспортом в обидва кінця громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; видатки з утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання канцтоварів, медикаментів та перев’язувальних матеріалів, послуги Інтернету));
  • охорону здоров’я – 48,0 тис. грн. (надання матеріальної допомоги хворим на цукровий та нецукровий діабет для придбання витратних матеріалів на інсулінові помпи та хворим, які потребують процедури гемодіалізу);
  • захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 0,8 тис. грн. (експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення та зв’язку цивільного захисту);
  • виконання депутатських повноважень – 32,5 тис. грн. (придбання: пральної машини для Костянтинівського ДНЗ; кондиціонера для каб.№219 Гімназії; лінолеуму для каб.№303 ЮЗШ №3);
  • підтримку ОСББ – 51,4 тис. грн. (видалення сухостійних (аварійних) дерев на умовах спів фінансування (90% / 10%) за відповідними адресами ОСББ);
  • реформування та розвиток ЖКГ – 343,3 тис. грн. (викос трави та поточний ремонт об’єктів благоустрою; придбання склопластику та скловати для проведення поточного ремонту транзитного трубопроводу гарячого водопостачання у підвалі ж/б на вул. Миру,4 та транзитного трубопроводу з опалення та гарячого водопостачання з прокладанням внутришньоквартальної мережі на опорах по пр. Незалежності, 6; );
  • профілактику злочинності – 1,8 тис. грн. (оплата послуг автовишки для налаштування системи відеоспостереження);
  • капітальне будівництво – 21,4 тис. грн. (проведення експертизи трубопроводу зонування холодного водопостачання І та ІІІ мікрорайонів від насосної станції зонування до ВК-125 на вул. Дружби Народів);
  • розвиток дорожнього руху – 108,6 тис. грн. (нанесення або відновлення дорожньої розмітки на вулицях загального користування, поточний ремонт з розширенням кута повороту проїзної частини дороги на перехресті вулиць Дружби Народів та Енергобудівників);
  • організація заходів до Дня Незалежності – 170,2 тис. грн. (придбання призів, гірлянди з латексних шарів, афіши, біг-бордів, ювілейних медалей та орденів, вітальних листівок; оплата за піротехнічне оформлення, святковий феєрверк, організація та проведення розважально-ігрової театралізованої програми заходу святкування);
  • спортивні заходи – 16,3 тис. грн. (оплата відрядження на змагання, оплата суддівства, оплата за тимчасове користування стадіоном);

- видатки за рахунок субвенції з обласного бюджету в сумі 333,3 тис. грн. на утримання КЗ «ЦПРД» (заробітна плата з нарахуваннями).