Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Оголошення про припинення проведення конкурсів на зайняття посад керівників КНП ЮМБЛ та НКП ЮМЦПМСД

03.06.2021
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради повідомляє, що відповідно до рішення Южноукраїнської міської ради від 27.05.2021 № 420 «Про структуру та чисельність виконавчих органів Южноукраїнської міської ради», з 16.06.2021 утворюється управління охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради.

Відповідно до п. 1.10., п. 3.4., п.5.3.4. Положення про управління охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради, затвердженого рішенням Южноукраїнської міської ради від 27.05.2021 №  420 «Про структуру та чисельність виконавчих органів Южноукраїнської міської ради», управління є уповноваженим органом управління комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» Южноукраїнської міської ради, некомерційного комунального підприємства «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», які знаходяться в оперативному управлінні Управління; організовує та проводить відповідно до чинного законодавства конкурси на заміщення вакантних посад керівників комунальних підприємств охорони здоров’я, які знаходяться в оперативному управлінні Управління. 

Враховуючи вищезазначене та вимоги ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради припиняє проведення конкурсів на зайняття посад керівників Комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» Южноукраїнської міської ради, Некомерційного комунального підприємства «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».