За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі 17 287,2 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 13 925,3 тис. грн.;
- податок на землю – 2 999,4 тис. грн;
- субвенції – 3,3 тис. грн.;
- інші податки і збори – 359,2 тис. грн.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 44 325,8 тис. грн. з них на:
- реформування і розвиток інфраструктури – 13 353,8 тис. грн. (цільова фінансова допомога КП «ТВКГ»; утримання об’єктів благоустрою; ремонт сходів вздовж ЗОШ №2; поточні ремонти об’єктів благоустрою; придбання дорожньої машини комбінованої зі змінним обладнанням);
- Дитинство – 103,4 тис.грн. (поточний ремонт спортивної зали);
- охорону довкілля – 44,1 тис.грн. (садіння нових саджанців дерев віком старше 1 року);
- підтримку малого бізнесу – 10,0 тис.грн. (придбання подарунків);
- висвітлення діяльності депутатів – 0,9 тис.грн.;
- «Наше місто» - 3,7 тис.грн. (придбання та наклеювання біг-бордів);
- соціальні – 1 726,4 тис. грн. (забезпечення гарячим харчуванням та санаторно-курортним лікуванням окремої категорії громадян; оплата за ЖКП; пільги та субсидії населенню; зубопротезування пільгової категорії громадян; забезпечення житлом учасників бойових дій в АТО; адресна грошова допомога малозабезпеченим громадянам та інше);
- встановлення металевого огородження з сітки рабиця для вуличних євро-контейнерів збору ТПВ – 3,6 тис.грн.;
- догляд та утримання тварин у ПТУТ – 56,8 тис.грн. (придбання плитки електричної; відлов бродячих тварин);
- охорону здоров’я – 627,0 тис. грн. (придбання канцтоварів та паперу, кисневих концентраторів; оплата енергоносіїв; відшкодування за медикаменти та лікарські засоби);
- розвиток дорожнього руху – 2 548,1 тис.грн. (капітальний ремонт вулиці Дружби Народів; ліквідація усідань і проломів проїзної частини; встановлення дорожніх знаків);
- підтримку ОСББ – 520,6 тис.грн. (капітальний ремонт інженерних мереж опалення та постачання гарячої та холодної води в житлових будинках за відповідними адресами);
- захист населення від надзвичайних ситуацій – 4 388,9 тис. грн. (придбання паперових рушників та електросушарок для рук, антисептичних засобів, медикаментів та засобів медичного призначення, канцелярських товарів, паливо-мастильних матеріалів, кисневих концентраторів, тощо);
- розвиток освіти і науки – 36,7 тис. грн. (виготовлення буклетів; стипендія; грошова винагорода учасникам конкурсу «Учитель року-2021»);
- розвиток культури – 61,6 тис.грн. (піротехнічне оформлення свята; встановлення ялинок);
- утримання ЦСПРД 270,0 тис. грн. (ремонт спортивної зали)(обласна субвенція);
- пільгове медичне обслуговування учасників аварії на ЧАЕС – 58,5 тис. грн. (обласна
субвенція);
- придбання засобів індивідуального захисту – 16,4 тис. грн. (обласна субвенція);
- виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти - 79,1 тис.грн. (державна субвенція);
- придбання дидактичного матеріалу та засобів індивідуального захисту для НУШ – 550,6 тис. грн. (державна субвенція);
- придбання обладнання для харчоблоків в закладах освіти – 28,6 тис.грн. (державна субвенція).