Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 13.11.2020 по 19.11.2020 року

20.11.2020
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі  2 559,4 тис. грн., в тому числі:

  -  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 1 309,6 тис. грн.;

  -  податок на землю – 79,1 тис. грн;

  -  субвенції – 129,5 тис. грн.;

  -  інші податки і збори – 1 041,2 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 5 108,6 тис. грн. з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 2 694,3 тис. грн., із них:
  • 1 233,3 тис. грн. – на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 542,7 тис. грн. – на харчування;
  • 204,7 тис. грн. – на оплату енергоносіїв;
  • 713,6 тис. грн. (придбання: вогнегасників, автомобільних запчастин та шин, канцелярських товарів, дезінфікуючих засобів, комп’ютерної та оргтехніки, щита пожежної безпеки; оплата періодичних видань; охорона приміщень та громадського порядку; спостереження за протипожежним станом; заправка вогнегасників; поточний ремонт спортивної зали; обслуговування комп’ютерної та оргтехніки;    відрядження, тощо);
  • виконання заходів за міськими програмами – 2 157,4 тис. грн., із них на:

  -   реформування і розвиток інфраструктури – 950,4 тис. грн. (цільова фінансова

      допомога КП «ТВКГ»; поточний ремонт та утримання об’єктів благоустрою);

  -   соціальні – 223,9 тис. грн. (надання пільг на оплату ЖКП, матеріальна допомога,

      фінансова підтримка громадських організацій, заняття в спортзалах окремої категорії

      громадян, поштові витрати);

  -   охорону здоров’я – 488,4 тис. грн. (придбання мікроскопів та продуктів харчування; за

      виконані роботи з заміни вікон; бактеріологічні дослідження; заправка картриджів;

      відрядження; тощо );

  -   захист населення від надзвичайних ситуацій – 78,8 тис. грн. (придбання паперових

      рушників, респіраторів, пульсоксиметрів);

  -  виконання депутатських повноважень – 29,7 тис. грн. (попередня оплата на

     виготовлення та встановлення пам’ятного знаку; придбання вікон для встановлення в

     під’їзді ж/б №56 по вул. Дружби Народів);

  • утримання ПТУТ – 28,9 тис. грн. (придбання продуктів харчування і медикаментів для тварин та надання ветеринарних послуг тваринам, що знаходяться у ПТУТ); 
  • поводження з ТПВ – 70,0 тис. грн. (планування ґрунту діючого полігону ТПВ);
  • питну воду – 7,3 тис. грн. (санітарно-хімічні та бактеріологічні дослідження);
  • розвиток земельних відносин – 220,6 тис. грн. (розробка технічної документації оцінки земель);
  • охорону довкілля – 32,8 тис. грн. (посадка саджанців);
  • підтримку ОСББ – 26,6 тис.грн. (капремонт зовнішньої частини торця фундаменту і лотка теплотраси по вул. Дружби Народів, 26);
  • видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 256,9 тис. грн.  на:

-  утримання ЦСПРД  8,9 тис. грн. (придбання канцтоварів, дезінфікуючих засобів, медикаментів) (обласна субвенція);

-  придбання інтерактивної панелі та БФП для Гімназії – 170,0 тис. грн. (обласна  субвенція);

-  відшкодування лікарських засобів хворим на цукровий та нецукровий діабет -  73,3 тис. грн. (державна субвенція);

-  придбання меблів для закладів освіти – 4,7 тис. грн. (державна субвенція).