Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 20.07.2020 по 24.07.2020

27.07.2020
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі 4 223,7 тис. грн., в тому числі:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 925,3 тис. грн.;

-  податок на землю – 2 936,6 тис. грн;

-  субвенції – 8,6 тис. грн.;

-  інші податки і збори – 353,2 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 5 633,0 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 2 377,4 тис. грн., із них:

  • 1 539,9 тис. грн. на заробітну плату, відпускні, матеріальні допомоги з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 3,4 тис. грн. - оплату енергоносіїв;
  • 834,1 тис. грн. (придбання: меблів та дидактичних матеріалів для НУШ, світильників енергозберігаючих, питної води, а також: поточний ремонт та технічне обслуговування оргтехніки, послуги зв’язку та Інтернету, страхування водіїв та автомобілів, послуги банку, заправка та повірка вогнегасників, експлуатаційні витрати, страхування членів ДПД, спостереження за станом та технічне обслуговування тривожної сигналізації, охорона оружейних кімнат та громадського порядку, поточні ремонти в бюджетних установах, тощо);

- виконання заходів за міськими програмами – 2 896,6 тис. грн., із них на:

  -  реформування і розвиток інфраструктури – 1 888,8 тис. грн. (поточний ремонт кімнат у гуртожитках №1,4 під соціальне житло; організація благоустрою міста; придбання ігрового комплексу для житлового будинку за відповідною адресою);

  -  капітальне будівництво – 581,8 тис. грн. (улаштування пожежної сигналізації і системи голосового оповіщення в ДНЗ);

  -  фонд міської ради – 40,5 тис. грн. (придбання меблів та пісочниці для ДНЗ та лави для ОСББ);

  - розвиток освіти – 3,2 тис.грн. (придбання гелевих кульок та тканини);

  -  МП «Наше місто» – 8,4 тис. грн. (придбання квітів);

  -  МП «Дитинство» - 10,6 тис.грн. (продукти харчування для ЦСПРД);

  - соціальні – 37,2 тис. грн. (пільги на оплату ЖКП; матеріальні допомоги, забезпечення ліками);

  -  розвиток культури – 6,1 тис.грн. (відрядження на змагання);

  -  підтримку учасників АТО – 5,2 тис.грн. (послуги ЖКП, фінансова підтримка);

  -  охорону здоров’я – 70,1 тис. грн. (оплата електроенергії, відшкодування за медикаменти, технічна інвентаризація);

  - захист населення від надзвичайних ситуацій – 7,5 тис. грн. (придбання бланідаса, доставка кисню, обслуговування оргтехніки);

  - охорону громадського порядку – 237,2 тис.грн. (дообладнання громадських місць засобами відеоспостереження; прокладання кабелю в кабельній каналізації     електрозв’язку);

видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів в сумі 359,0 тис. грн., із них на:

- утримання ЦСПРД  350,4 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями, оплата ЖКП, продукти харчування, придбання госп.товарів, відрядження заправка картриджів)(обласна субвенція);

- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 2,1 тис. грн. (обласна субвенція);

- поховання учасників бойових дій – 6,5 тис. грн. (обласна субвенція).