За відповідний період доходи міського бюджету склали – 17 391,7 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 14 683,1 тис. грн.;
- плата за землю – 195,0 тис. грн.;
- інші податки і збори – 2 513,6 тис. грн.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 34 749,7 тис. грн. з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 15 635,7 тис. грн., із них:
- 10 451,2 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
- 138,6 тис. грн. медикаменти;
- 966,7 тис. грн. продукти харчування;
- 864,0 тис. грн. енергоносії;
- 3 215,2 тис. грн. (придбання: будматеріалів, меблів, комп’ютерної та оргтехніки, господарських та канцелярських товарів, бензину, а також: оплата періодичних видань, послуги з поточного ремонту, розміщення інформації в ЗМІ, обслуговування комп’ютерної та оргтехніки, охорони, страхування, медичного огляду водіїв, технічного огляду транспортних засобів, подовження ПЗ, обслуговування пожежної сигналізації, експлуатаційні витрати, відрядження та інше);
- виконання заходів за міськими програмами – 16 537,8 тис. грн., із них на:
- реформування та розвиток ЖКГ – 6 970,6 тис. грн. (фінансова підтримка КП
«ТВКГ», утримання об’єктів благоустрою, поточний ремонт сходів, прочищення
каналізаційних мереж, енергоаудит об’єктів КП «ТВКГ», капітальний ремонт
покрівель, сходів та площадок, придбання обладнання);
- капітальне будівництво – 3 587,1 тис. грн. (за виконані роботи з капітального
ремонту, перепланування, реконструкції, технічний та авторський нагляд,
технічного спостереження та оцінки);
- соціальні програми – 274,6 тис. грн. (фінансову підтримку громадських організацій,
відшкодування за пільговий проїзд, зубопротезування, придбання меблів, квітів,
пільгова передплата газети, продукти харчування, забезпечення соціальних палат,
грошова допомога);
- медичні програми – 14,5 тис. грн. (відшкодування за медикаменти);
- розвиток культури та спорту – 51,6 тис. грн. (відшкодування за встановлення ялинок
та світлодіодних конструкція, послуги ПК «Енергетик»);
- розвитку освіти – 35,3 тис. грн. (придбання грамот, дипломів, плакеток, грошова винагорода, стипендія міського голови);
- цивільний захист – 129,8 тис. грн. (розробка ПКД);
- профілактику злочинності – 10,8 тис. грн. (техобслуговування системи відеоспостереження, преміювання членів громадського формування, автопослуги);
- розвитку дорожнього руху – 1 007,6 тис. грн. (капремонт вулиці, технічний та авторський нагляд);
- догляд та утримання тварин в ПТУТ – 160,0 тис. грн. (продукти харчування та ветеринарні послуги);
- «Наше місто» - 17,8 тис. грн. (придбання квітів, біл-борду);
- поводження з ТПВ – 3 396,1 тис. грн. (придбання спецтехніки);
- питна вода – 5,3 тис. грн. (санітарно-хімічне та бактеріологічне дослідження);
- підтримка ОСББ – 239,1 тис. грн. (капремонт покрівлі, технічний та авторський нагляд);
- підтримка підприємництва – 10,6 тис. грн. (придбання подарунків);
- висвітлення діяльності депутатів – 5,3 тис. грн. (висвітлення інформації в ЗМІ);
- фонд міської ради – 621,7 тис. грн. (придбання та встановлення вікон, поточний ремонт електромереж, придбання спортінвентарю, телескопу, комп’ютерної та організаційної техніки, меблів, відшкодування транспортних послуг, тощо).
- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 2 576,2 тис. грн., з них:
- 444,0 тис. грн. на пільгове медичне обслуговування та утримання ЦСПРД (заробітна плата з нарахуваннями, вивіз сміття) (обласна субвенція);
- 37,9 тис. грн. на утримання КЗ «ЮМЛ» (придбання господарських товарів, експлуатаційні витрати, відрядження) (державна субвенція);
- 2 077,7 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти (державна субвенція);
- 16,6 тис. грн. на утримання доріг (державна субвенція).