Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Порядок подання заяв через мережу Інтернет (веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»)

16.09.2019
Южноукраїнський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» - це офіційний сучасний сервіс щодо подачі заяв та звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, що працює цілодобово у режимі он-лайн та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

За допомогою Веб-порталу до Южноукраїнського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області можна подати наступні заяви:

- про державну реєстрацію шлюбу;

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;

- про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей;

- про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;

-  про зміну імені;

- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

- про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

 Реєстрація користувачів Веб-порталу здійснюється шляхом заповнення реєстраційної форми, у якій обов'язково вказуються такі дані: прізвище, ім'я та по батькові; логін; адреса електронної пошти.  Після заповнення користувачем реєстраційної форми на електронну поштову скриньку, вказану при реєстрації, надсилається тимчасовий пароль, який користувач Веб-порталу самостійно змінює на постійний. Вхід до особистого кабінету користувача здійснюється із зазначенням відомого лише користувачу логіна та пароля.

Доступ до електронних послуг Веб-порталу здійснюється за допомогою особистого кабінету користувача.

Варто пам’ятати, що певні види заяв приймаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану виключно за зареєстрованим місцем проживання заявника, а саме:

  • заява про зміну імені;
  • заява про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей;
  • розірвання шлюбу органом державної реєстрації актів цивільного стану за заявою одного з подружжя, якщо другий із подружжя визнаний судом безвісно відсутнім або недієздатним;
  • про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання (або за місцем складення актового запису).

За допомогою Веб-порталу можна здійснити попередній запис на прийом у тому числі  щодо державної реєстрації народження та державної реєстрації смерті, заповнивши відповідні форми звернення, а також задати питання що входить до компетенції відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подання відповідної заяви.

Особливості користування Веб-порталом: після заповнення користувачем відповідної заяви (звернення) їм автоматично присвоюється реєстраційний номер. За результатами розгляду звернення щодо запису на прийом через Веб-портал до особистого кабінету користувача надсилається повідомлення у якому зазначається ПІБ, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата та час прийому.

Звертаємо увагу на те, що відповідальність за достовірність даних, поданих до відділу державної реєстрації актів цивільного стану через Веб-портал несе користувач.

Також наголошуємо, що подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє користувача від необхідності його особистого звернення до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

За допомогою Веб-порталу, Ви маєте можливість вирішувати питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощаджуючи свій вільний час.