Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 02.08.2019 по 08.08.2019

13.08.2019
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період доходи міського бюджету склали – 16 647,4 тис. грн., в тому числі:

- податок  на  доходи  фізичних  осіб – 11 325,0 тис. грн.;

- плата за землю – 14,2 тис. грн.;

- інші податки і збори – 1 315,4 тис. грн.;

- кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 3 992,8 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 10 397,8 тис. грн. з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 3 841,6 тис. грн., із них:

- 2 566,2 тис. грн. на заробітну плату, відпускні, розрахункові та матеріальні допомоги з нарахуваннями;

- 337,2 тис. грн. на оплату енергоносіїв;

- 57,5 тис. грн. на медикаменти;

- 120,9 тис. грн. продукти харчування;

- 759,8 тис. грн. (придбання: будматеріалів, господарських та канцелярських товарів, автозапчастин, комп’ютерної техніки; послуги: інтернету, зв’язку, поточного ремонту приміщень, технічний огляд транспортних засобів, медогляд водіїв, обслуговування кондиціонерів, комп’ютерної та оргтехніки, пожежної та тривожної сигналізації, охорони громадського порядку);

  • виконання заходів за міськими програмами – 1 580,2 тис. грн., із них на:

-   профілактику злочинності – 116,8 тис. грн. (улаштування системи відеоспостереження по місту, пряма лінія на сирену, автопослуги);

-   реформування та розвиток ЖКГ – 776,4 тис. грн. (утримання об’єктів благоустрою;   

Виконання Мирових угод, придбання будматеріалів, пресу гідравлічного, поточний ремонт приміщень комунальної власності);

-   соціальні програми – 308,0 тис. грн. (фінансова підтримка громадських організацій, пільговий проїзд, забезпечення лікарськими засобами та грошове забезпечення, оплата громадських робіт);

-   охорона здоров’я – 132,5 тис. грн. (придбання інсулінових помп, відшкодування за медикаменти, продукти харчування, матеріальна допомога);

- капітальне будівництво – 232,7 тис. грн. (заміна вікон ДНЗ №3);

- депутатський фонд – 2,0 тис. грн. (придбання будматеріалів);

- розвитку культури – 6,0 тис. грн. (пасажирські перевезення);

- питна вода – 5,8 тис. грн. (санітарно-хімічні та бактеріологічні дослідження);

  •  видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 4 976,0 тис. грн., з них:

- 1 400,0 тис. грн. придбання будматеріалів, ламп, комп’ютерної техніки, заробітна плата з нарахуваннями медпрацівникам (державна субвенція);  

-  3 274,1 тис. грн. на виплату допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям,  допомоги по догляду за інвалідами І-ІІ групи внаслідок психічного розладу та ін.(державна субвенція);

-  54,1 тис. грн. на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях  за принципом "гроші ходять за дітьми" (державна субвенція));

- 161,0 тис. грн. на утримання КЗ "ЦСПРД" (заробітна плата з нарахуваннями, продукти харчування, оплата послуг (обласна субвенція));

- 28,5 тис. грн. на матеріальну допомогу (обласна субвенція);

- 58,3 тис. грн. на придбання медобладнання (залишок державної субвенції).