Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 07.06.2019 по 13.06.2019 року

18.06.2019
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період доходи міського бюджету склали – 8 547,1 тис. грн., в тому числі:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 2 152,0 тис. грн.;

-  плата за землю –161,2 тис. грн.;

  • інші податки і збори – 348,1 тис. грн.;
  • кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 5 885,8 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 14 389,7 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 11 122,9 тис. грн., із них:

  • 9 626,4 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями;
  • 14,4 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
  • 299,4 тис. грн. на харчування;
  • 1 182,7 тис.грн. (придбання: модуля пам'яті, бензину, столів та журналів, господарських та  канцелярських товарів, будматеріалів, респіраторів, жорсткого диску, конвертів, музичного обладнання, цифрового диктофона,  а також на: постачання готової їжі, попередню оплату на виконання робіт з поточного ремонту покрівлі ЦСПР; заправку та відновлення картриджів; послуги зв'язку та Інтернету; курси та відрядження; передплату періодичних видань; охорону приміщень; техогляд транспортних засобів, медичний огляд водіїв; доставку учнів на ЗНО; придбання та доставку піску; технічне обслуговування зовнішнього освітлення та внутрішніх електричних мереж; аванс на придбання матеріалів для виконання поточного ремонту покрівель ДНЗ №2,8 та ЦРД "Гармонія"; поточний ремонт терапевтичного та гінекологічного відділення; обслуговування холодильного та прального обладнання; проведення дезінсекції у відділенні ОРП; поточний ремонт пандусу у відділені дітей з інвалідністю; експлуатаційні витрати; ремонт штучного покриття спортивного майданчику; ремонт системи вуличного освітлення в ЮЗШ №4 з заміною світильників на світлодіодні

- виконання заходів за міськими програмами – 3 102,4 тис. грн., із них на:

  • розвиток культури та спорту – 29,4 тис. грн. (виготовлення книги "Легенди степової Еллади", відрядження на змагання, послуг ПК Енергетик);
  • реформування та розвиток ЖКГ – 1 168,4 тис. грн. (оплата боргових зобов’язань КП «ТВКГ»; заміна віконних блоків та поточний ремонт санвузла в приміщеннях комунальної власності; поточний ремонт малих архітектурних форм; попередня оплата на придбання матеріалів для капітального ремонту верхнього шару покриття по бул.Цвіточний; капітальний ремонт ліфтів та покрівель в житлових будинках за відповідними адресами);
  • капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 1 198,5 тис.  грн. (за виконані роботи з технічного переоснащення інженерних вводів із встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання; переобладнання та перепланування приміщень гуртожитку під житло; виконання робіт по капітальному ремонту ДНЗ №2 (заміна вікон));
  • охорону здоров’я – 33,9 тис. грн. (харчування донорів; харчування хворим на туберкульоз);
  • соціальні програми – 402,4 тис. грн. (пільги по оплаті за ЖКП; фінансова підтримка громадських організацій; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян; одноразова грошова допомога сім’ям загиблих або померлих учасників АТО для здійснення літнього відпочинку; забезпечення гарячим харчуванням та продуктовими наборами малозабезпечених громадян похилого віку);
  • депутатські кошти – 17,9 тис.грн. (придбання матеріалів для роботи авіамодельного гуртка, канцтоварів, будматеріалів);
  • управління майном комунальної власності – 2,6 тис.грн. (технічна інвентаризація та виготовлення технічного паспорта на нежитлову будівлю (ЦНАП));
  • підтримка ОСББ – 102,7 тис.грн. (капітальний ремонт ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами);
  • захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 5,0 тис.грн. (експлуатаційне обслуговування системи оповіщення, пряма лінія зв’язку на сирену);
  • профілактику злочинності – 141,6 тис.грн (преміювання керівників та членів громадського формування; охорона громадського порядку; налаштування обладнання системи відеоспостереження; укріплення матеріально-технічної бази правоохоронних органів у місті);

- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 164,4 тис.грн., з них:

-  15,8 тис. грн. на утримання КЗ "ЦСПРД" (відпускні з нарахуваннями,  оплата послуг Інтернету, монтаж бойлеру, ремонт картриджів, придбання канцелярських товарів, миючих засобів, господарчих товарів, сантехнічного обладнання, послуги зв'язку, вивіз ТПВ);  

- 48,2 тис.грн. на заробітну плату, відпускні та розрахункові з нарахуваннями працівникам освіти ( ІРЦ);

-  20,8 тис.грн. на виплату матеріальних допомог (обласна субвенція);

-  61,2 тис.грн. на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях  за принципом "гроші ходять за дітьми" (державна субвенція);

-  23,0 тис.грн. на відрядження працівників; придбання вішалки, канцтоварів, стільців; відрядження (медична субвенція);

-  4,6 тис.грн. повернення субсидій наданих населенню для відшкодування витрат на оплату ЖКП.