За відповідний період доходи міського бюджету склали – 17 046,0 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 11 086,0 тис. грн.;
- плата за землю – 4 391,5 тис. грн.;
- інші податки і збори – 960,4 тис. грн.;
- кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 608,1 тис. грн.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 13 343,7 тис. грн. з них на:
- утримання бюджетних установ з урахуванням медичної та освітньої субвенцій в сумі 8 562,0 тис. грн., із них:
- 7 494,3 тис. грн. на заробітну плату працівників бюджетної сфери;
- 238,2 тис. грн. придбання продуктів харчування;
- 6,0 тис. грн. на медикаменти;
- 13,5 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
- 810,0 тис. грн. (придбання: меблів, жалюзі, табличок для експонатів, миючих засобів, автозапчастин, матеріалів для виконання поточного ремонту приміщень терапевтичного та акушерсько-гінекологічного відділень, дезінфікуючих засобів, маршрутизатора, комутатора, кулера, грамот, канцелярських та господарських товарів, спецодягу, а також на: технічне обслуговування пожежної сигналізації; відрядження працівників; оплату технічного та медичного огляду; технічне обслуговування установок пожежної сигналізації; поточний ремонт вхідних дверей; експлуатаційні витрати; послуги по висвітленню діяльності виконавчих органів ради; поточний ремонт та технічне обслуговування оргтехніки; послуги доступу до мережі Інтернет та системи Ліга-Закон; заправка та відновлення картриджів; надання оголошення в газеті "Контакт"; ремонт території міського історичного музею; проведення перевірки технічно-справного стану і комплектності транспортних засобів);
- виконання заходів за міськими програмами – 4 202,8 тис. грн., із них на:
- підтримку учасників АТО – 5,0 тис. грн. (допомога членам сім'ї загиблих учасників АТО та інвалідів війни з числа учасників АТО);
- соціальний захист – 32,7 тис. грн. (виплата пільг та матеріальної допомоги, фінансова підтримка громадських організацій, забезпечення пільговими лікарськими засобами);
- «Наше місто» - 2,0 тис. грн. (придбання та наклеювання білборда);
- розвиток культури та спорту – 5,1 тис.грн. (відрядження на змагання);
- розвиток освіти – 8,8 тис. грн. (стипендія, матеріальна допомога дітям-сиротам);
- реформування та розвиток ЖКГ – 1 101,6 тис. грн. (придбання матеріалів для поточного ремонту гуртожитку №4, утримання об'єктів благоустрою, капітальний ремонт ліфтів та покрівлі в житлових будинках за відповідними адресами, оплата КП "ТВКГ" за електричну енергію);
- підтримка ОСББ – 131,6 тис. грн. (капітальний ремонт ліфтів);
- розвиток дорожнього руху - 37,6 тис. грн. (придбання фарби для нанесення або відновлення дорожньої розмітки);
- програму поводження з ТПВ - 448,7 тис. грн. (придбання матеріалів для улаштування в дворах житлових будинків модулів сортування ТПВ);
- капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 2 428,0 тис. грн. (улаштування пожежної сигналізації і систем голосового оповіщення ЗОШ №1, капітальний ремонт з укріплення основ та фундаменту ДНЗ №8);
та інше;
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів – 578,9 тис. грн. із них:
- 30,6 тис. грн. на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (кошти субвенції з державного бюджету);
- 36,2 тис. грн. на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти (кошти субвенцій з державного бюджету);
- 40,9 тис. грн. на придбання продуктів харчування, сантехнічного обладнання та вогнегасника, оплату поштових витрат та тепло-водопостачання (за рахунок субвенції з обласного бюджету);
- 471,2 тис. грн. на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату ЖКП (кошти державної субвенції).