Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 18.05.2018 по 24.05.2018

25.05.2018
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 5 610,2 тис.грн., із них: 4 998,7 тис.грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  194,4  тис.грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 20 771,9 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати з нарахуваннями – 9 897,2 тис.грн., медикаменти – 3,5 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 366,2 тис.грн., продукти харчування – 127,9 тис.грн., а також на інші видатки – 4 095,3 тис.грн., а саме на: придбання: матеріалів для електромережі, будівельних матеріалів,  квітів, розпізнавальних дощечок, брелків, призів, бланків, палива, миючих засобів, спортивного інвентарю, господарчих та канцелярських товарів, змішувачів та конструктивних матеріалів і абразивних виробів, шовного матеріалу, опор та закладних частин до них для встановлення 6 торшерів з світильниками і лампами енергозберігаючими, свідоцтв про БЗСО та атестатів про ЗСО, призів та морозива, запрошень. Також кошти з міського бюджету направлено на: пільги учасникам АТО та їх родинам, інвалідам по зору І та ІІ групи, воїнам-інтернаціоналістам, УБД ВВВ, почесним громадянам міста за комунальні послуги та електроенергію; надання пільг по безкоштовному зубопротезуванню ветеранів війни та праці; надання пільг на абонплату за користування телефоном окремим категоріям громадян; забезпечення малозабезпечених пенсіонерів, громадян міста гарячими обідами та продовольчими наборами; доставку готової їжі; медичний супровід дітей-інвалідів; попередню оплату на поточний ремонт приміщень інфекційного відділення; рентну плату за користування радіочастотами; подовження дії ліцензії; виконання робіт з поточного ремонту покрівлі ТРП-3; послуги банку та Інтернету; встановлення щитів; оплату феєрверку; оплату організації та проведення відпочивально-розважальних заходів; медичний супровід дітей-інвалідів; розміщення оголошення в газеті; відрядження на змагання; передплату періодичних видань; обслуговування: комп’ютерної техніки, кондиціонерів, автобусу; експлуатаційні витрати; проведення санітарно-хімічних та бактеріальних досліджень питної води в закладах освіти; перевірку технічно-справного стану і комплектності транспортних засобів; надання технічних послуг; послуги з постачання програмного забезпечення;  заправку картриджів; курси підвищення кваліфікації психолога; встановлення кованих лав і урн; оплату послуг по догляду та утриманню тварин у притулку; утримання об’єктів благоустрою; заміну світильників вздовж центральної алеї на енергозберігаючі; попередню оплату на облаштування майданчику з тротуарної плитки для споруди "Карета" та на придбання матеріалів для виконання поточного ремонту під’їздів із заміною вікон в житловому будинку за відповідною адресою; виконання робіт з садіння дерев та кущів до 1-го року та видалення сухостійних та аварійних дерев; виконання робіт по ІІ етапу за об’єктом: "Реконструкція гуртожитку №6 під житло за адресою: вул.Олімпійська,3; виконання робіт з капітального ремонту ліфтів в житлових будинках за відповідними адресами; виконання робіт з поточного ремонту  під’їздів в частині заміни вікон у житловому будинку за відповідною адресою; страхування дітей під час участі у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі Сокіл "Джура"; формування бази даних про отримання документів про освіту; комп’ютерне оформлення додатків до документа про освіту; аванс на влаштування плитки на підлозі 2-го поверху ЮЗШ №4; прочищення зовнішніх каналізаційних мереж ДНЗ №8, оплату водопостачання та водовідведення; ремонт холодильної камери ДНЗ №6; чистку кондиціонерів; техобслуговування зовнішнього освітлення, електрообладнання та інженерних мереж; експлуатаційні витрати; поточний ремонт та технічне обслуговування оргтехніки; матеріальну допомогу на ліки інвалідам, що потребують діалізу, інвалідам, малозабезпеченим громадянам непрацездатного віку, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС; поштові витрати; відшкодування вартості проїзду громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; одноразову матеріальну допомогу членам сім’ї загиблих військовослужбовців учасників АТО на санаторно-курортне лікування та відпочинок; матеріальну допомогу онко-хворим; відшкодування коштів на харчування донорів; підписку періодичних видань; проведення шоу за участю живих скульптур.; оформлення сценічним конфетті.

За   рахунок   коштів  субвенцій  з  державного бюджету проведено видатки в сумі  6 281,8 тис.грн., а саме на: заробітну плату з нарахуваннями за рахунок медичної субвенції – 3 008,3 тис.грн. та за рахунок освітньої субвенції – 2 520,2 тис.грн., оплату послуг охорони та придбання миючих засобів за рахунок залишку медичної субвенції в сумі 14,9 тис.грн.; надання пільг та субсидій на оплату ЖКП окремим категоріям громадян відповідно до законодавства в сумі 668,4 тис.грн.; виконання робіт з поточного ремонту внутрішньо-квартальних проїздів житлових будинків за відповідними адресами в сумі 53,4 тис.грн.; щомісячну матеріальну допомогу УБД у роки ІІ світової війни та дітям військовослужбовців, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов’язків під час участі в АТО на сході України в сумі 16,6 тис.грн.