Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

26.10.2017
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

25.10.2017 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням заступника голови комісії, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ганни Мустяци за участю членів комісії  відбулося засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

На засіданні заслухали звіти: директора департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради Лариси Заболотної про стан виплати заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях  міста Южноукраїнська, про виконання протокольних доручень минулого засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, старшого державного виконавця Южноукраїнського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Марини Мазур щодо стану стягнення з підприємств-боржників боргу із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Також на засіданні розглянуто: інформацію ліквідатора КП „Південсервіс” Пейчева В.С. про проведену роботу щодо  погашення заборгованості із заробітної плати на економічно-неактивному підприємстві КП „Південсервіс” у сумі 9,9 тис.грн. та інформацію головного державного інспектора управління Держпраці у Миколаївській області Валентини Драчук щодо проведеної роботи відповідно до звернення працівника ЮУФ  ТОВ „Термоелектро-Україна” з приводу невиплати коштів на  відшкодування по листам тимчасової втрати працездатності.

За результатами засідання тимчасової комісії прийняті відповідні рішення.