Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 13.10.2017 по 19.10.2017 року

23.10.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 4 567,6 тис.грн., із них: 4 014,3 тис.грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб та 93,5  тис. грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням  субвенцій  з державного  та обласного бюджетів  в  сумі 3 901,9 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги та розрахункових з нарахуваннями – 523,5 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 0,9 тис.грн., медикаменти – 0,8 тис.грн., а також на інші видатки – 3 280,5 тис.грн., а саме на: придбання: поштових марок, конвертів немаркованих, шеста з петлями, комплекту радіаторного, квітів до Дня захисника України, штори для автомобіля, кухонного гарнітуру, банеру, ламп, настінного кріплення, рамок, канцелярських та господарських товарів,  прапору, плакату, чорнила, дизпалива, грамот, драбини, миючих засобів, медалей, друкованої продукції, сантехнічних матеріалів, дезінфікуючих засобів, лінолеуму ЮЗШ №1, будівельних та господарчих матеріалів для Гімназії, конструкційних матеріалів, розчинника, світильників, елементів електричних схем, мережевих кабелів, кухонних халатів,  шин для причепа, запчастин до автомобіля, приладдя для швачки, костюма робочого, санаторно-курортних путівок ветеранам війни, праці та інвалідам загального захворювання, обладнання і предметів д/к, пральної машини для ДНЗ №8, демонстраційного комплекту "Оптика" та комплекту таблиць для ЗОШ №1, холодильника для ЗОШ №3. Також кошти направлено на: заправку картриджів, заміну комплекту; страхування майна, відрядження, оренду приміщення, експлуатаційні витрати, послуги зв’язку та банку; цілодобове спостереження за протипожежним станом; оплату послуг мережі Інтернет та КТБ; відрядження на змагання; професійне дослідження на носійство збудників кишкових інфекцій, охорону об’єкту КЗ «ЮМЛ»; продовження дії ліцензії на право використання комп’ютерної  програми (система Ліга Закон); кронацію та видалення сухостійних дерев на території Гімназії; передплату газети "Контакт"; страхування водія; перевезення пільгової категорії громадян на дачних маршрутах; одноразову матеріальну допомогу на поховання; виконання робіт по встановленню малих архітектурних форм (обладнання дитячих ігрових та спортивних майданчиків) на прибудинкових територіях житлових будинків; виконання робіт за об’єктом: "Реконструкція внутрішньо-будинкових електричних мереж житлового будинку за адресою: вул.Дружби Народів,52; надання пільг учасникам АТО та учасникам бойових дій по утриманню будинків та споруд; фінансову підтримку УСВА (воїнів-інтернаціоналістів) та громадської організації "Воїни та ветерани АТО"; виконання робіт з поточного ремонту під’їздів в житлових будинках за відповідними адресами; попередню оплату на придбання матеріалів для виконання поточного ремонту по вул.Дружби Народів,22 (п.7,8) та для поточного ремонту квартири комунальної форми власності №163 в житловому будинку на пр.Незалежності,2/вул.Миру,12; поточний ремонт покрівлі ЮЗШ №3; заміну 3-х фазного лічильника електричної енергії та проведення технічної перевірки вимірювального комплексу СЮТ; оплату послуг з утримання та обслуговування об’єктів благоустрою міста; складання проміжного акту виконаних робіт з капітального ремонту санітарних вузлів ЗОШ №1 по бул.Курчатова,8; попередню оплату у розмірі 30% від вартості часткового виконання робіт по ІІ етапу за об’єктом: "Реконструкція гуртожитку №6 під житло за адресою: вул.Олімпійська,3 (Комсомольська,3) та по І етапу робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт ЗОШ №3 (заміна вікон та перегородок в санвузлах) по бул.Цвіточному,5.

За рахунок коштів державних та обласних субвенцій  проведено видатки на суму 96,2 тис.грн., а саме на: придбання господарських товарів в сумі 4,3 тис.грн. за рахунок медичної субвенції; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет в сумі 33,5 тис.грн.; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 58,4 тис.грн.