Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Звіт роботи департаменту по соціальним питанням та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради за 2 квартал 2017року

12.07.2017
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

 

Державні допомоги.

 

 Протягом 6 місяців 2017 року згідно з чинним законодавством різними видами державних допомог скористалися 6144 сімей на суму 24890,0 тис. грн.  Із них  відповідно до: 

 

Закону України „ Про державну допомогу сім’ям з дітьми”:

-допомогою при народжені дитини

1483

9896,8

-допомогою у зв’язку з вагітністю та пологами

133

208,6

-допомогою по догляду за дитиною до досягнення       нею трирічного віку 

63

23,5

-допомогою на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

61

1347,9

-допомогою на дітей одиноким матерям

266

1886.0

-допомога при усиновленні дитини

6

46.4

 

2012

13409.2

Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”

  • державною соціальною допомогою малозабезпеченим сім’ям                                                             

364

 3005.0

Закону України „ Про психіатричну допомогу ”

  • допомогою на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи

внаслідок психічного розладу

13

116.2

Закону України „ Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям інвалідам”

-допомогою на інваліда з дитинства та дітей інвалідів

261

2501.2

Постанови Кабінету Міністрів України „ Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд ”

  • допомогою особам, які не мають права на пенсію та

інвалідам

77

597.9

Постанови Кабінету Міністрів України „Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян ”

  • допомога на догляд за інвалідом 1 групи або престарілим понад 80 років

4

0.5

Постанови Кабінету Міністрів України „ Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме”

  • тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються

від сплати аліментів  

18

72.2

Постанови Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей –сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним  батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „ гроші ходять за дитиною”

Державна соціальна допомога на дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам – вихователям на надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом “ гроші ходять за дитиною”

 

2

 

266.8

Постанови Кабінету Міністрів України „ Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги ”

Компенсація за надання соціальних послуг фінансується за кошти міського бюджету

      71

68.7

Постанови Кабінету Міністрів України „ Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

Житловою субсидією для відшкодування витрат на оплату користування житлом або його утримання та комунальних послуг скористалось сімей

Субсидії готівкою на відшкодування витрат для придбання скрапленого газу, твердого і рідкого пічного побутового

Заборгованість субсидія

    3321

 

 

    1

4851,5

 

 

0,8

 

-313,6

 Станом на 01.07.2017 заборгованості з виплат не має.

Державний соціальний інспектор.

Державним соціальним інспектором протягом першого півріччя 2017 року здійснено 385 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з метою підтвердження  права на  призначення державних соціальних допомог і субсидій, та фактичного місця прживання/перебування внутрішньо переміщених осіб;

2951 запит щодо перевірки достовірності інформації про майновий стан осіб, які отримують державні соціальні допомоги та субсидію до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, МРЕО на наявність транспортних засобів, з зазначенням їх року випуску, які зареєстровані на отримувачів допомог та членів їх родини, до Державної фіскальної служби, податкової інспекції на наявність додаткових джерел доходу;

В результаті проведених перевірок було виявлено недостовірну інформацію про доходи та майновий стан отримувачів усіх видів допомог та субсидій. За перше півріччя 2017 року було виявлено 42558 грн. усіх видів державних соціальних допомог та житлової субсидії, які підлягають поверненню до державного бюджету. Повернуто 49696 грн. усіх видів державних соціальних допомог та житлової субсидії за звітний та попередній періоди.

Реєстрація осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.  Обліковано: 285 осіб, 199 сімей. Осіб працездатного віку 88 осіб, дітей 51 особа, інваліди 9 осіб, пенсіонерів 137 осіб. Отримують щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 71 родина.

Опіка та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами,   дієздатність яких обмежена.

Здійснено 2 обстеження матеріально-побутових умов проживання недієздатних осіб. Підготовлено 2 подання до Южноукраїнського міського суду щодо встановлення опіки  над недієздатними. З початку 2017 року видано 2 посвідчення опікуна.

Нагляд за додержанням вимог законодавства під час  призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.

Відповідно до затвердженого графіку проводилась робота по здійсненню нагляду за додержанням вимог законодавства під час  призначення (перерахунку) та виплати пенсій Южноукраїнським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України. Протягом І півріччя 2017 року перевірено 753 справи одержувачів пенсій, а саме: 221 справа, призначена за звітний період (100 %) та 532 перерахунки розміру пенсій. Також перевірено 753 особових рахунки щодо повноти та своєчасності виплати пенсій та 69 особових рахунків померлих пенсіонерів щодо правильності  виплати допомоги на поховання.

В ході перевірок виявлено факти порушення пенсійного законодавства, що призвели до недоплати пенсій на суму 14351 грн.

Надавалися роз’яснення пенсійного законодавства шляхом проведення гарячої лінії та під час особистого звернення громадян. Також надавалася допомога громадянам щодо отримання довідок про підтвердження страхового стажу.

Надано 620 довідки про доходи громадян для територіального центру та відділу охорони здоров’я.

Сектор персоніфікованого обліку

Встановлюється статус та видаються посвідчення наступним категоріям осіб. Станом на 01.07.17 видано посвідчень:

- „Ветеран праці” – 55 посвідчень;

- „Учасник війни” – 1 посвідчення;

- „Інвалід війни” - 4 посвідчення та 2 вкладки до посвідчення;

- Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни – 2 посвідчення;

- Посвідчення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 7 посвідчень та 2 вкладки.

Видача проїзних талонів для ветеранів війни – не було.

Здійснюється постійний прийом документів від осіб, які зареєструвалися в місті Южноукраїнську або фактично проживають в місті. Направлено 30 запитів з різних питань до інших управлінь.

Щомісяця направляються списки прибулих та вибулих пільговиків до організацій – надавачів послуг: КП”ЖЕО”, КП “ТВКГ”, ДПЕМ “Атомсервіс”, УСКБ “ВП ЮУ АЕС”, ПМБЛ, та ОСББ  міста. З 31 організацієй – надавачем  житлово-комунальних послуг щомісячно здійснюється електронний обмін для відшкодування за нараховані пільги особам, які мають на це право.

Здійснюється  щомісячне зняття померлих пільговиків з обліку через програму Міністерства юстиції.

Постійно коригується та наповнюється  база даних  Єдиного державного автоматизованого реєстру  осіб (ЄДАРП)  згідно чинного  законодавства. Станом на 01.07.2017р. відповідно даних  ЄДАРП, які мають право на пільги на обліку у секторі персоніфікованого обліку  перебуває 11680 осіб.

Постійно коригується та наповнюється  база даних  „Облік учасників антитерористичної операції”. Станом на 01.07.17 внесено 256 осіб.

Протягом 2017 року спеціалісти сектору щомісячно видавали талони на  пільгове перевезення на приміських та міських маршрутах. Станом на 01.07.2017 було видано 31140 талонів, 7785 особам.

Щорічно проводиться обстеження приватного сектору міста  для здійснення відшкодування витрат на придбання твердого палива та  скрапленого газу пільговій категорії населення. У 2017 році відшкодовано 1особі на суму 1081 грн., яка проживає в приватному секторі міста.

Щороку здійснюється виплата разової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня. Станом на 01.07.2017 виплачено 671 особі на суму 688,1 тис.грн.

Нараховано пільги на житлово-комунальні послуги станом на 01.07.2017 на суму  2173,4 тис.грн.

Здійснюється прийом документів на оформлення грошової компенсації на проведення поховання померлих учасників бойових дій та інвалідів війни. Станом на 01.07.17 звернулося за грошовою компенсацією 4 сім’ї.

Постійно здійснюється прийом документів від учасників АТО на 100% пільги для відшкодування  за послуги з утримання житлових будинків, споруд та прибудинкових територій (квартирної плати) в межах загальної площі, централізованого опалення, централізованого постачання холодної та гарячої води, централізованого водовідведення з міського бюджету. Станом на 01.07.17 звернулося 15 осіб.

За потребою проводиться  нарахування та виплата одноразової матеріальної допомоги з міського бюджету демобілізованим учасникам АТО. Станом на 01.07.2017 виплачено         12 особам.

Станом 01.07.2017 року на обліку знаходиться 941 особа, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи з них по категоріях: 

             - 1 категорії (інваліди) – 32особи;

             - ліквідаторів 2 категорії – 386 осіб;

             - потерпілих 2 категорії – 280 осіб;

             - ліквідаторів та потерпілих 3 категорії – 104 осіб;

 - дружин та чоловіків померлих громадян, смерть яких пов’язана з аварією на Чорнобильській АЕС – 23 особи;

            - дітей потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 116 осіб.

На безкоштовне придбання ліків за рецептами лікарів на 2017 рік  виділено 193,7 тис.грн,  станом на 01.07.2017 використано  91,2 тис.грн.

На безоплатне зубопротезування на  2017 рік  виділено 40,0 тис.грн, станом на 01.07.2017 використано 20,0 тис.грн.

Щомісячну компенсацію вартості продуктів харчування в розмірах  встановлених  законодавством отримали 700 осіб  на суму 853,8 тис.грн., з них:

 34 особи 1 категорії – у розмірі 392,40 грн,

 666 осіб 2 категорії – у розмірі 196,20 грн.

Одноразова щорічна допомога на оздоровлення отримали 406 осіб на суму 43,0 тис.грн., виплачується у розмірах:

   120 грн – особам  1 категорії, інвалідам І та ІІ групи,

  • 100 грн – ліквідаторам 2 категорії,
  • 90 грн – особам  1 категорії, інвалідам ІІІ групи,
  • 75 грн – потерпілим 2 категорії,
  • 75 грн – ліквідаторам 3 категорії.

 Оздоровлення громадян також здійснюється шляхом надання путівок. У 2017 році планується  придбали 7 путівок для осіб 1 категорії.

У 2017 році розмір одноразової матеріальної допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії по комплексній програмі соціального захисту населення «Турбота» склав з обласного бюджету 1650 грн. та з місцевого бюджету 1610 грн. станом на 01.07.2017 виплачено 32 особам на суму 104,3 тис.грн.

Міський бюджет

Станом на 29.06.2017 на обліку перебуває 1718 інвалідів, з них І групи – 114 осіб, ІІ групи – 452, ІІІ групи – 1011, дітей-інвалідів – 141 осіб.

Пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів дітей-інвалідів при амбулаторному лікуванні отримало 42 дитини-інваліди на суму 43,3 тис.грн.,

 Пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів інвалідів І та ІІ групи із психічними захворюваннями та захворюванням на бронхіальну астму при амбулаторному лікуванні отримали 43 інвалідів на суму 11,2 тис.грн.

 29 інвалідів з них 7 дітей-інвалідів забезпечено засобами реабілітації медичного призначення (памперси) на загальну суму 30,0 тис.грн.;

25 інвалідів по зору  користуються  пільгою на оплату 50% комунальних послуг, з міського бюджету  використано коштів на загальну суму 13,7 тис.грн.;

Відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів комунального закладу „Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська” з початку року відвідало 29 дітей-інвалідів

Відділення соціально-медичних послуг комунального закладу „Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська” з початку року відвідало 20 інвалідів.

Державний бюджет

З початку 2017 року видано 229 направлень на виготовлення індивідуальних протезно-ортопедичних виробів.

З початку року направлений 1 учасник бойових дій до реабілітаційної установи ТОВ «Укрреабілітація» для проходження психологічної реабілітації.

Направлено 2 справи дітей-інвалідів до департаменту соціального захисту населення для проходження реабілітації в центрі дитячої ортопедії та реабілітації Державного комплексу соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

З початку  року  до Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 109 індивідуальних програм реабілітації.

Одноразова матеріальна допомога інвалідам, дітям-інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам була здійснена 3 особам в розмірі 1,8 тис.грн.

Здійснена виплата на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів 4 особам на суму 0,6 тис.грн.

Здійснена виплата компенсацій на транспортне обслуговування 24 особам на суму 4,6 тис.грн.

Здійснена виплата компенсації за невикористане санатоно-курортне лікування 5 особам на суму 1,4 тис.грн.

         Медичний напрямок

1.Міська соціальна програма протидії захворюванню на туберкульоз на 2014-2017 роки.

Виділено на 2017 рік – 75400,00 грн.

(15000,00 грн. на проїзд до санаторію + 40000,00 грн. на ліки згідно заявки Комунального закладу «Южноукраїнської міської лікарні»+ 20400,00 на харчові пайки) 

Використано  за  І півріччя 2017 рік – 2627,74 грн. ( 31  харчових пайків)

 7690,89 грн. ліки

 0,00 грн. на проїзд

Міська програма розвитку донорства крові та її компонентів на 2012-2016 роки

Виділено на 2017 рік – 130 000,00 грн.

Використано за 2017рік – 44265,00 грн. ( ≈408 осіб)

Вартість набору харчування 17.08.2016 року складає 105 грн.

Міська соціальна програма протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2019 роки (Харчування дітей, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів)

Виділено на 2017 рік – 30 000,00 грн.

Використано за 2017 рік – 9597,05 грн.

Міська програма реформування медичного обслуговування населення

м. Южноукраїнська на 2013-2018 роки

(навчання студентів на лікарів)

Виділено на 2017 рік – 59 750,00 грн.

Використано  за 2017 рік – 28 600 грн. (3 особи)

Міська цільова програма «Цукровий діабет» на 2014-2016 роки

Виділено на 2017 рік – 150 000,00 грн.

Використано  за 2017 рік – 113677,44 грн. ( ≈ 1873 особи)

Вартість талону 01.11.2016 року складає 70 грн.

Міська програма боротьби з онкологічними захворюванням

в місті Южноукраїнську на період до 2016 року

(Матеріальна допомога онкохворим)

Виділено на 2017 рік – 150 000 грн.

Використано  за 2017 рік –  144 000 грн. (  27 особи)

Вартість матеріальної допомоги з 21.09.2016 року складає від 4 000 до 6 000 грн. (залежно від доходів)

Міська програма запобігання та лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань на 2015-2020 роки

Виділено на 2017 рік –72 000 грн.

Використано за 2017 рік – 17191,82 грн. ( ≈ 192 осіб)

Вартість талону складає 120 грн.

Міська Програма імунопрофілактики та захисту населення в місті Южноукраїнську від інфекційних хвороб на 2016-2022 роки

(Закупівля імунобіологічних препаратів для дітей)

Виділено на 2017 рік – 149500,00 грн.

Використано за 2017 рік – 103381,47грн.

Міська програма „Репродуктивне здоров’я населення міста Южноукраїнська

 на 2016-2020 роки”

(Харчування дітей до 2-х років з малозабезпечених сімей )

Виділено на 2017 рік – 226000,00 грн.

Використано  за 2017 рік –87734,72 грн.

Міська програма з надання паліативної та хоспісної допомоги в

місті Южноукраїнську на період до 2017 року

Фінансування на 2017 рік не передбачалось

 

 

          Міська комплексна Програма «Турбота», профінансовано – 1520,591 грн.

Працівниками КЗ «ТЦСО» проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення міста щодо дій управління в осінньо-зимовий період, можливості отримання бездомними громадянами необхідної допомоги, зокрема в осінньо-зимовий період – 515 осіб.

Протягом осінньо-зимового періоду  проводяться рейди - 13.

Особам без визначеного місця проживання надана наступна допомога: продукти харчування та тимчасове перебування у соціальних палатах.

Соціальна підтримка осіб, звільнених з місць позбавлення волі: грошова допомога  2/0,6 тис. грн.

 

 

Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Южноукраїнська»

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради контролює роботу комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Южноукраїнська», як розпорядник вищого рівня.  У складі територіального центру працює 4 відділення:

 

 

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

Соціальними працівниками відділення систематично проводяться обстеження матеріально-побутових умов пільгових категорій населення з метою визначення осіб, які гостро потребують соціальної допомоги. Також відділенням забезпечується виконання заходів міської комплексної Програми “Турбота”, що спрямована на підтримку соціально незахищених категорій населення міста.

За результатами обстеження надаються різні види адресної натуральної та грошової допомоги.

У відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за півріччя 2017 року послуги отримали 3545 осіб,

«Соціальна перукарня» відділення надання адресної натуральної та грошової допомоги комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська» надано всього послуг 858 особам, з них за оплату 784 особам.

З січня 2017 року у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги започатковано послугу з ремонту взуття. З початку року послуги отримали 106 осіб на загальну суму 3819 грн..

Надано транспортних послуг 35 особам.

В університеті третього віку на базі комунального закладу “Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська” працювали два факультети: факультет комп’ютерної грамотності відвідало 20 осіб, медико-валеологічний факультет 25 осіб.

Відділення соціальної допомоги вдома

У відділенні соціальної допомоги вдома протягом звітного періоду обслужено 124 потребуючих допомоги одиноких і самотньо проживаючих громадянина похилого віку та інвалідів, з них 19 особам – платно. 9 осіб звільнено від оплати за обслуговування за рішенням комісії з питань звільнення окремих категорій громадян від оплати за соціальне обслуговування (надання соціальних послуг) комунальним закладом „Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська”.

Відділення оздоровчо-реабілітаційних послуг

 Відділенням оздоровчо-реабілітаційних було обслужено 150 громадян міста. Підопічних відділення забезпечено триразовим харчуванням (до 60,0 грн. на 1 особу на день), організовано відпочинок та дозвілля (лекції лікарів, лекції працівників установ, концертні програми, засідання тематичних клубів, пісенні та літературні вечори, відвідування музею, міського пляжу), забезпечено надання профілактично-оздоровчих послуг.

У відділенні соціальної реабілітації дітей-інвалідів

 Протягом І півріччя 2017 року працівники відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів надали реабілітаційні послуги 30 дітям з особливими потребами, які потребували соціальної реабілітації. Діти одержали послуги з соціальної, психологічної та фізичної реабілітації, а також логопедичні та педагогічні послуги. У травні 2017 року було здійснено медичний супровід 6 дітей-інвалідів на базі оздоровчо-реабілітаційного комплексу „Іскра” відокремленого підприємства „Южно-Українська атомна електростанція”.

У квітні 2017 року було відкрито групу денного перебування дітей-інвалідів у відділенні соціальної реабілітації дітей-інвалідів комунального закладу „Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноукраїнська” ,яку за відповідний період відвідало 8 дітей-інвалідів. Підопічних групи забезпечено триразовим харчуванням (52,0 грн. на 1 особу на день).

 

 

 

         Відділ праці за І півріччя 2017 року.

           Заборгованість та своєчасність виплати заробітної плати

 Відповідно до даних оперативного моніторингу станом на 01.07.2017 заборгованість із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах відсутня, існує заборгованість на економічно-неактивному підприємстві КП «Південсервіс» (ліквідатор Пейчев В.С.) у сумі 9,9 тис.грн.

Протягом І півріччя 2017 року вжито 7 заходів щодо недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.

Сприяння в працевлаштуванні демобілізованих осіб

 Станом на 01.07.2017 у місті Южноукраїнську демобілізовано 142 військовослужбовців, які приймали участь в АТО. Протягом І півріччя 2017 року до ЮМЦЗ з метою взяття на облік як безробітного звернулося 13 осіб На звітну дату на обліку в ЮМЦЗ перебувають 37 осіб вищезазначеної категорії. Протягом І півріччя 2017 року працевлаштовано 10 учасників АТО, з них 3 особи – самостійно, шляхом підписання військового контракту.

18 осіб зазначеної категорії подали заявки на проходження профнавчання за рахунок державного бюджету за професією «Водій автотранспортних засобів», проте у зв’язку з недостатнім фінансуванням, договір на організацію професійного навчання не укладено. 

Сприяння в працевлаштуванні внутрішньо переміщених осіб

Станом на 01.07.2017 у місті Южноукраїнську на обліку перебувало 284 особи, переміщених з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО. Працездатного віку – 88 осіб, з них:

  • статус безробітного мають 0 осіб;
  • працевлаштовано самостійно та за сприяння служби зайнятості 40 осіб;
  • направлено листи (бесіди у телефонному режимі) 37 особам.

Легалізація зайнятості

З початку 2017 року робочою групою проведено 23 інформаційно-роз’яснювальні рейди, під час яких проінформовано 253 суб’єкти підприємницької діяльності щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками, розповсюджено 1387 буклетів.

Програма зайнятості

 Програмою зайнятості населення міста Южноукраїнська на період до 2017 року, затвердженою рішенням Южноукраїнської міської ради  від 27.06.2013 №960, на 2017 рік поставлено завдання з розширення сфери прикладання праці за рахунок створення 360 робочих місць у всіх сферах економічної діяльності.

Протягом І півріччя 2017 року створено 159 робочих місць, що складає 44,2% від передбачених Програмою зайнятості показників, у т.ч. юридичними особами – 64 робочих місця, фізичними особами – 95 робочих місць.

Альтернативна служба.

Станом на 01.07.2017 два громадянина міста Южноукраїнська проходять альтернативну (невійськову) службу у зв’язку з належністю до релігійної громади «Свідки Єгови». Окрім того, в департаменті знаходиться три заяви про заміну строкової військової служби альтернативною (невійськовою) службою на період осіннього призову 2017 року.

Громадські роботи з оформлення субсидій

Протягом І півріччя 2017 року 29 осіб з числа безробітних прийняли участь в оплачуваних громадських роботах з оформлення субсидій в ДСП та ОЗ.

Колдоговірна робота

Станом на 01.07.2017 року ДСП та ОЗ зареєстровано 60 колективних договорів, з них: 26 - підприємства внесли доповнення до довгострокових колективних договорів, 19 продовжили термін дії на 1 рік, 15 - уклали колективні договори у поточному році. До керівників підприємств, установ та організацій Южноукраїнська надіслано 49 листів з нагадуваннями, щодо необхідності внесення змін до довгострокових колективних договорів, врахування наданих рекомендацій та зауважень під час повідомної реєстрації колективних договорів.

 

       Охорона праці

В квітні 2017 року організовано навчання і перевірку знань з питань охорони праці                   ТОВ “Регіональний учбовий центр” м. Миколаїв для 14  посадових осіб та спеціалістів, які вирішують питання охорони праці на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності, фізичних осіб середнього та малого бізнесу.

З метою упередження випадків дитячого травматизму у квітні 2017 року спільно з управлінням молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради проведено обстеження дитячих майданчиків.

Проведено конкурс стану охорони праці на підприємствах, установах, організаціях м. Южноукраїнська.

Розроблено та проведено заходи з охорони праці присвячені Всесвітньому дню охорони праці.

Проводиться моніторинг нещасних випадків невиробничого характеру, що сталися з початку 2017 року в м. Южноукраїнську та проводиться робота з упередження  нещасних випадків.

      Атестація робочих місць

До реєстру підприємств м. Южноукраїнська з важкими та шкідливими умовами праці увійшло  30 підприємства, де знаходиться близько 2885 робочих місця, умови праці на яких не відповідають санітарно-гігієнічним нормам. З них атестація проведена на 2657 робочих місцях, що складає 92% від загальної кількості робочих місць зі шкідливими умовами праці. Керівникам підприємств, що порушують термін проведення атестації надіслано 18 листів. Також надіслано листи начальнику управління Держпраці у Миколаївській області з переліком підприємств, що порушують термін проведення атестації робочих місць  та проханням притягнути до відповідальності керівників вищезазначених підприємств.

 

Інформаційно роз’яснювальна робота:

Методична допомога (перевірки юрид. осіб):

З питань зайнятості – 14                                                                З питань оплати праці - 12

З питань охорони праці - 9                                                            З питань КД роботи - 18

З питань умов праці – 18                                                               Всього: 71 методична допомога.

Інформація на сайт:

З питань зайнятості – 26;                                                                       З питань оплати праці - 10

З питань охорони праці - 13;                                                                 З питань КД роботи - 5;

З питань умов та  атестації роб. місць - 1                                            Всього: 55 інформацій.

«Гарячі» телефонні лінії:

З питань зайнятості – 104;                                                                   З питань оплати праці - 72;

З питань охорони праці - 19;                                                               З питань КД роботи - 40;

З питань умов та атестації роб. місць - 16                                         Всього: 251 консультація.

 

Тематичні зустрічі в трудових колективах:

З питань зайнятості – 14;                                                                      З питань оплати праці – 12;

З питань охорони праці - 9;                                                                  З питань КД роботи - 18;

З питань умов та атестації роб. місць -18;                                          Всього: 71 зустріч.

 

  • 4 семінари з роботодавцями з питань трудового законодавства;
  • 1 стаття в місцевій газеті «Контакт» з питань трудового законодавства;
  • 1 відеоролик з легалізації;
  • 25 разів розглядалися питання щодо заборгованості із виплати заробітної плати та легалізації зайнятості щоп’ятниці на нараді при міському голові;
  • 11 разів розглядалися питання легалізації на колегіях, комісіях, інших дорадчих органах;
  • 2 засідання комісії з легалізації зайнятості населення;
  • 1 семінар-навчання з охорони праці з безробітними у ЮМЦЗ;
  • 2 засідання круглого столу з охорони праці;
  • 2 засідання міського координаційного комітету з питань безпечної життєдіяльності населення;
  • 4 рази участь в колегії ДСП та ОЗ з питань колдоговірної роботи, умов  та охорони праці;
  • 1 проведений конкурс з охорони праці;
  • 1 обстеження дитячих майданчиків спільно з УМСК (охорона праці);
  • 1 навчання ТОВ “Регіональний учбовий центр” з охорони праці для 14 посадових осіб та спеціалістів;
  • 5 засідань тимчасової комісії комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат м. Южноукраїнськ;
  • 7 колегій УСЗН,ОзтаП, на яких розглядалися питання оплати праці;
  • 167 обстежень щодо дотримання державних мінімальних гарантій;
  • 205 буклетів розповсюджено стосовно змісту колективних договорів;
  • 4 рази стан укладання колективних договорів розглядався на колегіях ДСП та ОЗ.
  • 3 рази стан атестації робочих місць за умовами праці розглядався на колегіях ДСП та ОЗ.