Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 07.04.2017 по 13.04.2017

14.04.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 1 983,5 тис. грн., із них 1 541,5 тис.грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб та 50,5 тис.грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 5 283,7 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних та матеріальних допомог –  2268,2 тис.грн., придбання продуктів харчування – 320,6 тис.грн. та медикаментів – 14,1 тис. грн.; оплату енергоносіїв – 1,3 тис.грн., а також на інші видатки – 1100,5 тис.грн., а саме на: придбання господарчих товарів, запчастин та комплектуючих до автомобіля та оргтехніки, послуги банку, зв’язку, охорони, технічний огляд транспортних засобів, фінансову допомогу КП «ТВКГ», експлуатаційні витрати, очищення зовнішніх каналізаційних мереж в дошкільних закладах освіти, поточне утримання об’єктів благоустрою, придбання матеріалів для виправлення та заміни пошкоджених труб водостоків, решіток, рам, встановлення МАФів для облаштування торгівельних рядів по пр. Незалежності, улаштування поручнів біля та в під’їздах житлових будинків за адресами: б-р Шевченка 6 (п.3) та пр. Незалежності 33 (п.7), на фінансову допомогу КП "Критий ринок" (оплату земельного податку, електроенергії, комунальних послуг), перевезення пільгової категорії громадян, за виконані роботи з поточного ремонту приміщень гуртожитку №3 за адресом вул. Миру, 9 за рахунок залишку коштів цільового фонду станом на 1.01.2017 року, обладнання для системи відеоспостереження в ЮЗШ №3, №4, попередню оплату у розмірі 30% на придбання матеріалів для поточного ремонту під’їзду в житловому будинку за адресом вул. Дружби Народів, 24 та придбання матеріалів для поточного ремонту квартири комунальної форми власності №73 в житловому будинку пр. Незалежності, 5, за виконані роботи з поточного ремонту гуртожитку №3 по вул. Миру, 9, відшкодування коштів на харчування донорів, продукти харчування хворим на туберкульоз.

За рахунок коштів субвенцій  з  державного бюджету проведено видатки на суму 1 579,0 тис. грн. на утримання дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 38,4 тис. грн.; субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу – 0,8 тис. грн.; субсидії населенню – 0,9 тис. грн.;  освітня субвенція – 1443,7 тис. грн.; медична субвенція – 95,2 тис. грн.